GuidZP400 |
12113641-43b4-4e7c-b365-55684a62a0c5
|
Biuletyn |
636901-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
|
Regon |
30647200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
257 989 074
|
Zamawiajacy fax |
257 989 074
|
Zamawiajacy email |
zp@spzoz.lukow.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.lukow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki zdrowotnej w Łukowie, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 03
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego do SPZOZ w Łukowie
|
Numer referencyjny |
32/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SPZOZ w Łukowie.
Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety:
Pakiet nr 1 – Lampa bezcieniowa, Lampa bezcieniowa przejezdna, Kardiotokograf,
Pakiet nr 2 – Aparat do ultradźwięków, Stół do masażu,
Pakiet nr 3 – Graspery bipolarne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
1. Przedmiot zamówienia:
1) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji,
2) musi być nieużywany – tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych,
3) spełniać właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej,
4) posiadać deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., 876 z późn.zm.),
5) musi gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego szkolenia stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji Przedmiotu zamówienia w wymiarze 2 godzin zegarowych.
Wykonawca zobowiązuje się również w okresie gwarancji do wykonania co najmniej raz na rok bezpłatnego przeglądu Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
11. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga dokumentów wymienionych w pkt 9-11 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadać wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz ponadto:
1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Do oferty należy załączyć
2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą:
2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1);
3. Wypełniony formularz „Zestawienie parametrów technicznych” (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2);
4. Potwierdzenie wniesienia wadium,
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6. Materiały informacyjne (foldery, dane techniczne etc.) urządzeń, potwierdzające wymagane parametry oferowanego sprzętu,
7. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., 876 z późn.zm.) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5)
8. Oświadczenie, że Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terenie kraju wraz z wykazem i adresami placówek serwisowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla całości zamówienia wynosi 850 PLN. W specyfikacji podzielono wadium na poszczególne pakiety.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Lampa bezcieniowa, Lampa bezcieniowa zabiegowa przejezdna, Kardiotokograf
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Lampa bezcieniowa, Lampa bezcieniowa zabiegowa przejezdna, Kardiotokograf
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do ultradźwięków, Stół do masażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do ultradźwięków, Stół do masażu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Graspery bipolarne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Graspery bipolarne
|
| |