GuidZP400 |
fabc0173-9783-4b4e-9970-c41586f79d6c
|
Biuletyn |
636719-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
|
Regon |
27273516200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy fax |
032 3732308, 3732346
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
|
Adres strony url |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.; ul. M. Curie-Skłodowskiej 10; 41-800 Zabrze
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.klinika-zabrze.med.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa osprzętu do neuromonitora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. – powtórka Pakietu nr 3
|
Numer referencyjny |
DZP/28PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Rozdział III. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa osprzętu do neuromonitora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. – powtórka Pakietu nr 3” Sygn. DZP/28PN/2017
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211)
2) Zamawiający wymaga od asortymentu kompatybilności przy współpracy ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego tj. Neuromonitor typ NIM RESPONSE 3.0, ROK PROD. 2016 firmy Medtronic. W związku z obowiązującą gwarancją w/w sprzętu, Zamawiający wymaga aby zaoferowany asortyment posiadał potwierdzenie kompatybilności wystawione przez producenta Medtronic Poland Sp. z o.o.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań.
3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
2) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym
w załączniku nr 3 do SIWZ,
3) zaoferują produkt kompletny, fabrycznie nowy dedykowany urządzeniom firmy Medtronic opisanym w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu asortymentowo-cenowym
4) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy;
5) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211), posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,
6) dostarczą na każde żądanie dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym obowiązującym w Polsce jak i w Unii Europejskiej, potwierdzające zaoferowanie produktu spełniającego wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności, CE, dla wyrobów medycznych
7) dostarczą na każde żądanie Zamawiającego dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski.
8) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, wymaga się dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego
9) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski.
11) Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdziałem XXV SIWZ
12) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
13) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Rozdział XIII. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załącznik 3 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
4.2.1 Załączniki nr 3 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy
Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego:
4.2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację Zgodności, CE dla wyrobów medycznych
4.2.3 Dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski
4.2.4 Próbki - w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji
4.2.5 Dokument potwierdzający kompatybilność zaoferowanego asortymentu ze sprzętem tj. Neuromonitorem typu NIM RESPONSE 3.0, ROK PROD. 2016 firmy Medtronic, wystawiony przez producenta Medtronic Poland Sp. z o.o.
4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3.
zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017.570 t.j.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
5) stosownie do art. 25 ust. 2 ustawy, dokumenty składa się w formie przewidzianej w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia26.07.2016 r. (Dz. U. 2016.1126). w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czyli zgodnie z § 14 ust. 2 rozporządzenia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Rozdział XXI. 2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.3. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2a. Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego:
2.5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację Zgodności, CE dla wyrobów medycznych
2.6. Dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski
2.7. Próbki - w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji
2.8. Dokument potwierdzający kompatybilność zaoferowanego asortymentu ze sprzętem tj. Neuromonitorem typu NIM RESPONSE 3.0, ROK PROD. 2016 firmy Medtronic, wystawiony przez producenta Medtronic Poland Sp. z o.o.
2.9. Opis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach:
5.1 konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawidłowej stawki podatku VAT przez Wykonawcę;
5.2 braku lub niedostępności produktu na rynku, wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, a Wykonawca podtrzyma cenę podaną w ofercie (między innymi sytuacje przerw w dostawie, przerw w dostawie spowodowanych zastrzeżeniem co do jakości zamawianego towaru, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu).
5.3 zakończenia produkcji, zmiany producenta danego wyrobu dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach jakości niż opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ w postępowaniu przetargowym po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,
5.4 obniżenia cen jednostkowych netto przez Producenta i/lubWykonawcę,
5.5 gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach,
5.6 wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ
5.7 zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ Zamawiającego
|