GuidZP400 |
a3425c4b-40f4-4bda-983b-528ad888484e
|
Biuletyn |
636862-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2305
|
Regon |
1189622600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 895 025
|
Zamawiajacy fax |
261 895 030
|
Zamawiajacy email |
2305.zamowienia@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-2305-warszawa-10325476/?strona=1
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-2305-warszawa-10325476/?strona=1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria tajna, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wody mineralnej oraz soków owocowych
|
Numer referencyjny |
ZP-67/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wody mineralnej oraz soków owocowych
|
Cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży:
a) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ);
b) aktualne zaświadczenie, certyfikat (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP (podstawa: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.)
c) aktualną decyzję administracyjną o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), wydaną przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.;
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
e) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży:
- pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ),
- wykaz wykonanych (załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw wód mineralnych lub soków owocowych, o łącznej wartości równej lub większej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór – załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca składa pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wykaz wykonanych (załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw wód mineralnych lub soków owocowych, o łącznej wartości równej lub większej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym w przypadku, gdy będzie to niezbędne oraz będą spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej
w niniejszej umowie.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian, gdy zostaną spełnione łącznie warunki:
a) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
b) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie.
6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku gdy Wykonawcę, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie.
3. Jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli stron wyrażonej w Umowie i które jest wykonalne. Nowa regulacja zastępująca postanowienie nieważne lub niewykonalne albo wypełniająca ewentualną lukę zostanie sporządzona przez strony w formie pisemnej.
4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy PZP;
2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje zastosowanie art. 24aa. ustawy PZP, na podstawie którego Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|