GuidZP400 |
26db5c0e-bd27-436f-b0d4-90ff65b83f61
|
Biuletyn |
636879-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Regon |
30427200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 7544823
|
Zamawiajacy fax |
44 7544822
|
Zamawiajacy email |
zamowienia2@szpitalopoczno.pl, zamowienia3@szpitalopoczno.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalopoczno.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalopoczno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalopoczno.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Opocznie; 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa nowego sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Numer referencyjny |
30/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Zadanie 1 – Kardiotokograf – szt. 2
Zadanie 2 – Kardiomonitor stacjonarno-przenośny – szt. 1
Zadanie 3 – Kardiomonitor – szt. 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 4 do SIWZ (Parametry techniczne)
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia posiada świadectwo rejestracji albo świadectwo dopuszczenia, że produkty lecznicze /wyroby medyczne mogą być przedmiotem obrotu RP lub posiadają pozwolenie dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r., Nr 107, poz. 679) oraz są oznakowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
b) foldery, katalogi, prospekty, opisy techniczne, dopuszczenia itp. produktów zawierające opisy oferowanego sprzętu medycznego potwierdzające spełnienie parametrów.
Właściwe dokumenty Wykonawca udostępni na koszt własny i na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi.
Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą.
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ (Parametry techniczne)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw albo innych przepisów prawa mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia);
b) Zmiany o charakterze niezależnym od stron – siła wyższa. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią;
c) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
d) Zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego;
e) Zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego lub numeru kontaktowego;
f) Zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;
g) Zmiany oznaczeń Towarów objętych ofertą na skutek zaprzestania produkcji, poprzez dopuszczenie Towarów zamiennych o parametrach zgodnych z SIWZ.
h) Przedłużenia okresu gwarancji.
2. Zmiana umowy w powyższym zakresie wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 1 pkt d-f , które wymagają jedynie powiadomienia na piśmie o zmianie przez stronę, której zmiana dotyczy.
3. Każda ze stron w przypadku zmiany danych wskazanych w ust. 1 pkt d - e niniejszego paragrafu zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić o tym drugą stronę. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku pismo/zgłoszenie wysłanie pod dotychczasowy adres bądź numer uznaje się
za prawidłowo doręczone.
4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.
5. SIWZ jest integralną częścią umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|