Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 2 zadania

Data publikacji 2018-01-09
Data zakończenia 2018-01-17 00:00:00
Instytucja Powiat Zawierciański
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 502618-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby) stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w związku z realizacją projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania:

Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą 7 stanowisk demonstracyjnych:
1) Aktoryka systemów pojazdowych
2) System magistrali CAN BUS w układzie komfortu
3) System zintegrowany typu Motronic M 1.5.5
4) System sterowania silnikiem Diesel typu Common Rail
5) Stanowisko testowania alternatorów z modułem do rozruszników STA-2
6) Sensoryka systemów pojazdowych
7) Układy zapłonowe pojazdu

Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą stanowiska demonstracyjnego: zespół napędowy silnika ZI, sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk paliwa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący każdego z Zadań, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest odpowiednio w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno - cenowa.

Szczegółowe wymagania:
1. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż i próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie instruktażu wyznaczonego personelu (max. 3 osoby) w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
2. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji oraz powinien być gotowy do użycia (po próbnym uruchomieniu) zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów.
3. Urządzenia winny być wolne od wad i odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wymagania bhp i ppoż., posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia o ile są wymagane prawem.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, a także wraz z kartami gwarancyjnymi lub innymi dokumentami związanymi z udzieloną gwarancją.
5. Okres gwarancji sprzętu (dla obu Zadań): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji należy podać w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno – cenowa).

Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c160abfe-2051-488b-a4a6-151bb9bdbab3
Biuletyn 502618-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zawierciański
Regon 27625525200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 450 71 00
Zamawiajacy fax 326 721 971
Zamawiajacy email sod@zawiercie.powiat.pl
Adres strony url www.zawiercie.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca - Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu Referat Zamówień Publicznych pok. 309 (III piętro)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 2 zadania
Numer referencyjny RI-II.272.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby) stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w związku z realizacją projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania: Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą 7 stanowisk demonstracyjnych: 1) Aktoryka systemów pojazdowych 2) System magistrali CAN BUS w układzie komfortu 3) System zintegrowany typu Motronic M 1.5.5 4) System sterowania silnikiem Diesel typu Common Rail 5) Stanowisko testowania alternatorów z modułem do rozruszników STA-2 6) Sensoryka systemów pojazdowych 7) Układy zapłonowe pojazdu Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą stanowiska demonstracyjnego: zespół napędowy silnika ZI, sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk paliwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący każdego z Zadań, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest odpowiednio w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno - cenowa. Szczegółowe wymagania: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż i próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie instruktażu wyznaczonego personelu (max. 3 osoby) w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji oraz powinien być gotowy do użycia (po próbnym uruchomieniu) zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. 3. Urządzenia winny być wolne od wad i odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wymagania bhp i ppoż., posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia o ile są wymagane prawem. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, a także wraz z kartami gwarancyjnymi lub innymi dokumentami związanymi z udzieloną gwarancją. 5. Okres gwarancji sprzętu (dla obu Zadań): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji należy podać w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno – cenowa). Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - minimalnie 45 dni a maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy, Zadanie nr 2 - minimalnie 45 dni a maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 1 dostawę stanowisk demonstracyjnych, o wartości nie mniejszej niż: Zadanie nr 1 – 80.000,00 zł (brutto) Zadanie nr 2 – 10.000,00 zł (brutto)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział X pkt. 3) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 3 lit c) - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwagi: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2) Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ (do wyboru w zależności od tego na które Zadanie składana jest oferta) wraz z kalkulacją ceny. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej Umowy zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ . 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy przy czym wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy obejmujące: a) wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. d) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. c) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w Ofercie. e) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
IV 4 4 data 2018-01-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 1. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej), 2. Nie przedłożenie przez Wykonawcę przed terminem wyznaczonym do podpisania umowy w/w dokumentu, będzie uznawane za uchylanie się od podpisania umowy. W takim przypadku będą miały zastosowanie zapisy pkt 6. 3. W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby, niż wskazana/ wskazane w dokumentach rejestrowych, należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4. Termin podpisania umowy zostanie określony zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. 5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może podjąć działania o których mowa w art. 24aa ust. 2 ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą 7 stanowisk demonstracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą 7 stanowisk demonstracyjnych: 1) Aktoryka systemów pojazdowych 2) System magistrali CAN BUS w układzie komfortu 3) System zintegrowany typu Motronic M 1.5.5 4) System sterowania silnikiem Diesel typu Common Rail 5) Stanowisko testowania alternatorów z modułem do rozruszników STA-2 6) Sensoryka systemów pojazdowych Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby) stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w związku z realizacją projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący każdego z Zadań, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest odpowiednio w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno - cenowa. Szczegółowe wymagania: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż i próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie instruktażu wyznaczonego personelu (max. 3 osoby) w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji oraz powinien być gotowy do użycia (po próbnym uruchomieniu) zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. 3. Urządzenia winny być wolne od wad i odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wymagania bhp i ppoż., posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia o ile są wymagane prawem. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, a także wraz z kartami gwarancyjnymi lub innymi dokumentami związanymi z udzieloną gwarancją. 5. Okres gwarancji sprzętu (dla obu Zadań): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji należy podać w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno – cenowa). Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. 7) Układy zapłonowe pojazdu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą stanowiska demonstracyjnego: zespół napędowy silnika ZI, sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk paliwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby) stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w związku z realizacją projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT. Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą stanowiska demonstracyjnego: zespół napędowy silnika ZI, sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk paliwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący każdego z Zadań, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest odpowiednio w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno - cenowa. Szczegółowe wymagania: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż i próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie instruktażu wyznaczonego personelu (max. 3 osoby) w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji oraz powinien być gotowy do użycia (po próbnym uruchomieniu) zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. 3. Urządzenia winny być wolne od wad i odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wymagania bhp i ppoż., posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia o ile są wymagane prawem. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, a także wraz z kartami gwarancyjnymi lub innymi dokumentami związanymi z udzieloną gwarancją. 5. Okres gwarancji sprzętu (dla obu Zadań): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji należy podać w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno – cenowa). Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)