GuidZP400 |
72441546-d77e-413b-b5bf-6830c83b2960
|
Biuletyn |
502411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
|
Regon |
1525966300161
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
90
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4435682, 683, 684, 685, 686
|
Zamawiajacy fax |
224 435 600
|
Zamawiajacy email |
zp.wola@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.wola.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wola.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Wykonawca może dostarczyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, pok. Nr 219
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego - usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO (znak sprawy: 1/ZP/18).
|
Numer referencyjny |
1/ZP/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzaniem Miastem – OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy:
a) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych,
b) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu,
c) KASA – Obsługa Kas Urzędu,
d) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
e) OPGRU – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów,
f) PNIER – Naliczanie Podatków od Nieruchomości,
g) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności,
h) WPPW – Windykacja PPW,
i) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów,
j) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych,
k) WYBUD – Obsługa Wydatków Budżetowych,
l) WNIER – Windykacja Podatku od Nieruchomości,
m) NWPOJ – Naliczanie i Windykacja Podatku od Środków Transportu,
n) ST – Środki Trwałe,
o) GM – Obsługa Gospodarki Magazynowej,
p) JPK – Jednolity Plik Kontrolny ,
q) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne,
r) Rejestry VAT.
2) Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Oracle Linux 7.2 64 bit. Wersja bazy Oracle Database Standard 11c (11.2.0.4). Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni (81-321), ul. Podolska 11.
Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
3) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z telefoniczną pomocą i doradztwem w sprawie używania Systemu OTAGO (tzw. help-desk), podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku, gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie mają zastosowania w stosunku do tej osoby.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu Oracle Developer 6i - usługa powinna być wykonywana przez okres minimum 6 miesięcy.
W przypadku zamówień (usług) nadal wykonywanych uznany zostanie zakres usługi już należycie wykonany, który musi potwierdzać w/w warunek.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów.
b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu.
Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:
- sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia),
- okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwaga!
3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w części III.3. - dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia (należy wówczas wskazać zakres przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy).
|