Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego - usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO (znak sprawy: 1/ZP/18).

Data publikacji 2018-01-09
Data zakończenia 2018-01-18 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 502411-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzaniem Miastem – OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy:
a) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych,
b) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu,
c) KASA – Obsługa Kas Urzędu,
d) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
e) OPGRU – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów,
f) PNIER – Naliczanie Podatków od Nieruchomości,
g) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności,
h) WPPW – Windykacja PPW,
i) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów,
j) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych,
k) WYBUD – Obsługa Wydatków Budżetowych,
l) WNIER – Windykacja Podatku od Nieruchomości,
m) NWPOJ – Naliczanie i Windykacja Podatku od Środków Transportu,
n) ST – Środki Trwałe,
o) GM – Obsługa Gospodarki Magazynowej,
p) JPK – Jednolity Plik Kontrolny ,
q) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne,
r) Rejestry VAT.
2) Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Oracle Linux 7.2 64 bit. Wersja bazy Oracle Database Standard 11c (11.2.0.4). Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni (81-321), ul. Podolska 11.
Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
3) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z telefoniczną pomocą i doradztwem w sprawie używania Systemu OTAGO (tzw. help-desk), podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku, gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie mają zastosowania w stosunku do tej osoby.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72441546-d77e-413b-b5bf-6830c83b2960
Biuletyn 502411-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Regon 1525966300161
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 90
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4435682, 683, 684, 685, 686
Zamawiajacy fax 224 435 600
Zamawiajacy email zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony url www.wola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wola.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Wykonawca może dostarczyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, pok. Nr 219
Nazwa nadana zamowieniu Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego - usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO (znak sprawy: 1/ZP/18).
Numer referencyjny 1/ZP/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzaniem Miastem – OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy: a) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych, b) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu, c) KASA – Obsługa Kas Urzędu, d) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów, e) OPGRU – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów, f) PNIER – Naliczanie Podatków od Nieruchomości, g) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności, h) WPPW – Windykacja PPW, i) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów, j) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych, k) WYBUD – Obsługa Wydatków Budżetowych, l) WNIER – Windykacja Podatku od Nieruchomości, m) NWPOJ – Naliczanie i Windykacja Podatku od Środków Transportu, n) ST – Środki Trwałe, o) GM – Obsługa Gospodarki Magazynowej, p) JPK – Jednolity Plik Kontrolny , q) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne, r) Rejestry VAT. 2) Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Oracle Linux 7.2 64 bit. Wersja bazy Oracle Database Standard 11c (11.2.0.4). Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni (81-321), ul. Podolska 11. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 3) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z telefoniczną pomocą i doradztwem w sprawie używania Systemu OTAGO (tzw. help-desk), podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie mają zastosowania w stosunku do tej osoby. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu Oracle Developer 6i - usługa powinna być wykonywana przez okres minimum 6 miesięcy. W przypadku zamówień (usług) nadal wykonywanych uznany zostanie zakres usługi już należycie wykonany, który musi potwierdzać w/w warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w części III.3. - dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia (należy wówczas wskazać zakres przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy).

Criterion

Kryteria cena za realizację zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia błędu krytycznego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)