GuidZP400 |
719ccb0e-93f9-4f6f-ad0a-ca743ba1999a
|
Biuletyn |
502538-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Oświatowych Nr 3
|
Regon |
17977200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
101
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50551
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 337 12 34
|
Zamawiajacy fax |
71 337 13 70
|
Zamawiajacy email |
mow@wroclaw.home.pl
|
Adres strony url |
www.mow-akacja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
zespół placówek oświatowych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mow-akacja.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Zespół Placówek Oświatowych nr 3, ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w kopercie/opakowaniu na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Placówek Oświatowych nr 3, ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6.
|
Numer referencyjny |
ZPO3/1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ;
11.4. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ – jeżeli dotyczy;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Mięso, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Owoce i warzywa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Jaja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Mrożonki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Pieczywo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Artykuły suche.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. - Mleko, przetwory mleczne i nabiał.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-02-19T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2018 roku z podziałem na zadania.
CPV 15100000-9, 15300000-1, 15800000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15331000-5, 15811000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |