GuidZP400 |
18fa9155-b3ca-48b6-a3ac-523072282855
|
Biuletyn |
503536-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Nowy Targ
|
Regon |
52395600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krzywa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 611 244
|
Zamawiajacy fax |
182 662 312
|
Zamawiajacy email |
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
|
Adres strony url |
www.nowytarg.pl
|
Adres strony internetowej |
www.nowytarg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ – oprogramowanie - e-usługi”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowytarg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowytarg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ pok.101 Ip. Sekretariat Burmistrza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.34.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”:
1. Zadanie 1.1. - OPROGRAMOWANIE - E-USŁUGI - Zakup Licencji – oprogramowanie e-usługi: podatki lokalne, gospodarka odpadami, opłaty lokalne, udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu, udostępnienia informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami gminy,
2. Zadanie 1.2. - OPROGRAMOWANIE - E-USŁUGI – Zakup oprogramowania (środowisko pracy): System operacyjny serwerowy, Rozszerzenie systemu operacyjnego serwerowego, Licencje bazodanowe dla systemu operacyjnego, Certyfikaty Serwerowe, Oprogramowanie do Backup
3. Zadanie 2. – INFRASTRUKTURA SPRZĘTOWA: Serwer wraz z wirtualizacją 1 szt; Urządzenia sieciowe w postaci switchy zarządzanych – 6 szt; Urządzenie archiwizujące – napęd taśmowy wraz z kompletem taśm - 1 szt; Etykiety z kodami kreskowymi 1 szt.; Kartridż czyszczący - 1 szt.;
4. Zadanie 3. - PRACE WDROŻENIOWO-INSTALACYJNE - Wdrożenie i instalacja zakupionego oprogramowania
5. Zadanie 4. - SZKOLENIA - Przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu
Celem ogólnym projektu pn.: „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ” jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli (A2C) jak i przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych on-line. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. W zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przekłada się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Projekt zakłada także wprowadzenie szeregu usprawnień wewnątrz organizacji przekładających się na sprawne świadczenie e-usług.
Projekt „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie:
a) co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania do świadczenia „e-usług” dla co najmniej 25 stanowisk oraz wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto każda. Przy czym wymaga się, aby dostawa i wdrożenie oprogramowania do świadczenia „e-usług”, o którym mowa w poprzednim zdaniu łącznie obejmowała wdrożenie systemu informatycznego służącego do świadczenia „e-usług” obejmujących co najmniej 3 z następujących 5 obszarów:
1) eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu PODATKÓW LOKALNYCH
2) eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu GOSPODARKI ODPADAMI oraz komunikacja z firmami wywozowymi
3) eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań w zakresie OPŁAT LOKALNYCH
4) eUsługi - udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu oraz wymiana informacji budżetowo – finansowych,
5) eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami gminy
oraz
b) co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 25 000 zł brutto. Przy czym wymaga się, aby wykazane zamówienie obejmowały co najmniej dostawie, instalacji i konfiguracji serwera.
Uwaga nr 2:
W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.
Uwaga nr 3:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż:
a) Kierownik projektu (1 osoba), posiadający:
- certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami,
- udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku kierownika Projektu o wartości co najmniej 100 000,00 pln brutto
b) Specjalista w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług” (minimum 2 osoby) posiadający:
- udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług” na stanowisku wdrożeniowca,
c) Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (minimum 1 osoba) posiadająca:
- udział w minimum 1 dostawie, konfiguracji i uruchomieniu sprzętu informatycznego (co najmniej: serwer) na stanowisku wdrożeniowca,
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej tj. w formie oryginału.
2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane – podwykonawstwo.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału.
6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 4.1. rozdziału XIII SIWZ).
7. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na zdolności którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 4.3.1. – 4.3.3. rozdziału XIII SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1/Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2/ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3/ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych SIWZ Zamawiający żąda złożenie wraz z ofertą próbkę oprogramowania aplikacyjnego - „Oprogramowanie - E-usługi”.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć próbkę oferowanego oprogramowania aplikacyjnego „Oprogramowanie - E-usługi” w postaci komputera przenośnego (laptopa) z zainstalowanymi wszystkimi modułami / funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy / załączniku nr 8 do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome). Próbka musi być dostarczona w formie fizycznych urządzeń, nie jest dopuszczalne stosowanie emulatorów. Na dostarczonej próbce w postaci komputera przenośnego (laptopa) Zamawiający wymaga założenia konta użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania, tak aby możliwe było założenie nowego użytkownika systemu, wprowadzenie danych testowych, wykonywanie wykazów oraz wszelkich innych czynności umożliwiających przeprowadzenie weryfikacji oferowanego systemu celem potwierdzenia, iż oferta odpowiada treści SIWZ. Login użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Hasło użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Ponadto wymagane jest dołączenie kompletnej instrukcję uruchomienia i użytkowania próbki „Oprogramowanie - E-usługi”.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych),
1.2. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta:
rachunek sum depozytowych:
08124015741111000007897577
Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A
Uwaga
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
1.4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami
(np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
1.5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ.
1.6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
1.8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
1.10. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|