Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole od dnia 01.02.2018r. do dnia 31.12.2018r.

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503919-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole do dnia 31.12.2018 roku z podziałem na następujące części:
Pakiet I Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych: sypkie, słodycze, przetwory warzywne,
Pakiet II Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, filetów śledziowych, ryb wędzonych, karpia żywego,
Pakiet III Sukcesywna Dostawa jaj konsumpcyjnych kurzych,
Pakiet IV Sukcesywna dostawa mrożonych owoców i warzyw oraz flaków blanszowanych krojonych.
Pakiet V Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Pakiet VI Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego oraz drobiu, podrobów.
Pakiet VII Sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich
Pakiet VIII Sukcesywna Dostawa mleka i przetworów nabiałowych oraz tłuszczy
Pakiet IX Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i kiszonek

Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe,  w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego e-mailem lub faksem, w godzinach 700-1400 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularzu asortymentowo cenowym.
Wykonawcy nie przysługuje prawo zamiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu.
Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego.
Podane ilości zamawianych produktów podane w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo cenowy są ilościami szacunkowymi.
Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b7015f7-2136-498e-ac6d-3859392c25c4
Biuletyn 503919-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
Regon 53184974400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chmielowicka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45738
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4743697, 457 54 95
Zamawiajacy fax 0-77 4743697, 457 54 95
Zamawiajacy email info@dps.opole.pl
Adres strony url www.dps.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole, w sekretariacie.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole od dnia 01.02.2018r. do dnia 31.12.2018r.
Numer referencyjny DG212-1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole do dnia 31.12.2018 roku z podziałem na następujące części: Pakiet I Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych: sypkie, słodycze, przetwory warzywne, Pakiet II Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, filetów śledziowych, ryb wędzonych, karpia żywego, Pakiet III Sukcesywna Dostawa jaj konsumpcyjnych kurzych, Pakiet IV Sukcesywna dostawa mrożonych owoców i warzyw oraz flaków blanszowanych krojonych. Pakiet V Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Pakiet VI Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego oraz drobiu, podrobów. Pakiet VII Sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich Pakiet VIII Sukcesywna Dostawa mleka i przetworów nabiałowych oraz tłuszczy Pakiet IX Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i kiszonek Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe,  w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego e-mailem lub faksem, w godzinach 700-1400 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularzu asortymentowo cenowym. Wykonawcy nie przysługuje prawo zamiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Podane ilości zamawianych produktów podane w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo cenowy są ilościami szacunkowymi. Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) wyceniony Formularz asortymentowo cenowy dla każdego Pakietu odrębnie, c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie o którym mowa w punkcie 10 IDW na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW ; f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wnioskodawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 6) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie podatku VAT na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie; 7) cena poszczególnych produktów określona w Formularzu asortymentowo cenowym może ulec zmianie w przypadku udokumentowania zmiany ceny produktu powyżej 50% (utrzymującej się na rynku przez co najmniej kwartał) w stosunku do ceny produktu określonej w Formularzu asortymentowo cenowym, na podstawie notowań Głównego Urzędu Statystycznego o taki wskaźnik, o jaki nastąpiły wzrost lub obniżenie ceny. Warunki zmian: inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego wraz z pisemnym uzasadnieniem zmian. O zmianie cen, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie do 14 dni od zaistnienia sytuacji mogącej powodować zmianę ceny danego produktu w Formularzu asortymentowo cenowym. 8) zmiany w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w razie: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenia nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, ze dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. 4. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania przesunięć ilościowych między pozycjami w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Prawidłowy adres Zamawiającego: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)