GuidZP400 |
1b7015f7-2136-498e-ac6d-3859392c25c4
|
Biuletyn |
503919-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
|
Regon |
53184974400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chmielowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45738
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-77 4743697, 457 54 95
|
Zamawiajacy fax |
0-77 4743697, 457 54 95
|
Zamawiajacy email |
info@dps.opole.pl
|
Adres strony url |
www.dps.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole, w sekretariacie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole od dnia 01.02.2018r. do dnia 31.12.2018r.
|
Numer referencyjny |
DG212-1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole do dnia 31.12.2018 roku z podziałem na następujące części:
Pakiet I Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych: sypkie, słodycze, przetwory warzywne,
Pakiet II Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, filetów śledziowych, ryb wędzonych, karpia żywego,
Pakiet III Sukcesywna Dostawa jaj konsumpcyjnych kurzych,
Pakiet IV Sukcesywna dostawa mrożonych owoców i warzyw oraz flaków blanszowanych krojonych.
Pakiet V Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Pakiet VI Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego oraz drobiu, podrobów.
Pakiet VII Sukcesywna dostawa wyrobów wędliniarskich
Pakiet VIII Sukcesywna Dostawa mleka i przetworów nabiałowych oraz tłuszczy
Pakiet IX Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i kiszonek
Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego e-mailem lub faksem, w godzinach 700-1400 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularzu asortymentowo cenowym.
Wykonawcy nie przysługuje prawo zamiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu.
Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego.
Podane ilości zamawianych produktów podane w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo cenowy są ilościami szacunkowymi.
Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW,
b) wyceniony Formularz asortymentowo cenowy dla każdego Pakietu odrębnie,
c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
e) oświadczenie o którym mowa w punkcie 10 IDW na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW ;
f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wnioskodawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
4) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
6) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie podatku VAT na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie;
7) cena poszczególnych produktów określona w Formularzu asortymentowo cenowym może ulec zmianie w przypadku udokumentowania zmiany ceny produktu powyżej 50% (utrzymującej się na rynku przez co najmniej kwartał) w stosunku do ceny produktu określonej w Formularzu asortymentowo cenowym, na podstawie notowań Głównego Urzędu Statystycznego o taki wskaźnik, o jaki nastąpiły wzrost lub obniżenie ceny. Warunki zmian: inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego wraz z pisemnym uzasadnieniem zmian. O zmianie cen, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie do 14 dni od zaistnienia sytuacji mogącej powodować zmianę ceny danego produktu w Formularzu asortymentowo cenowym.
8) zmiany w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w razie:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy
b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenia nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, ze dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru.
4. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania przesunięć ilościowych między pozycjami w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Prawidłowy adres Zamawiającego:
Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów
ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole
|