Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu: w ilościach: budyń – pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g – 3700szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym –np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 3800szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 4900szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 620szt, kefir 2% kubek 400g - 4700szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 350kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 5760szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5200szt, mleko w worku foliowym pasteryzowane o zawartości tłuszczu min. 2% - 26500l, , ser smażony z kminkiem – 400kg, ser twaróg półtłusty 1kg – 2400kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1400kg, ser topiony różny 100g – 1000kg, serek homogenizowany nie mniej niż 150g – 960szt, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 150szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -7500szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% – 3000szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 500szt, serek kanapkowy 125g - 1300szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera druk ofertowy załącznik nr 1
oraz załącznik nr 2.
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV:
15511210-8 mleko
15512000-0 śmietana
15544000-3 ser twardy
15542100-0 ser twarogowy
15551300-8 jogurt
15431100-9 margaryna
15431000-8 margaryna i podobne produkty
15530000-2 masło
Dostawy objęte przedmiotem niniejszej umowy będą realizowane na następujących
zasadach:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2,
b) dostawy mleka odbywać się będą codziennie w godz. 500 – 630
c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym
niedzielę lub święto,
e) dostawy masła odbywać się będą jeden raz w tygodniu w godzinach 700 - 900
f) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu
w godzinach 700 - 900
g) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
h) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
i) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.),
j) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 10 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
k) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć
asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio
oznakowany,
l) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu,
ł) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
n) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej
umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego
asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
o) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie,
p) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
|
GuidZP400 |
f1a68ef6-dac4-4b67-bfce-8af5505deeec
|
Biuletyn |
504049-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy
|
Regon |
31049100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strażacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzelce Opolskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 613 480
|
Zamawiajacy fax |
774 613 480
|
Zamawiajacy email |
dps.strzelceopolskie@wp.pl
|
Adres strony url |
www.bip.dps.strzelceop.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.dps.strzelceop.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dps.strzelceop.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie papierowej w sposób opisany w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
|
Numer referencyjny |
DPS.91.ZP.24.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu: w ilościach: budyń – pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g – 3700szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym –np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 3800szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 4900szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 620szt, kefir 2% kubek 400g - 4700szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 350kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 5760szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5200szt, mleko w worku foliowym pasteryzowane o zawartości tłuszczu min. 2% - 26500l, , ser smażony z kminkiem – 400kg, ser twaróg półtłusty 1kg – 2400kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1400kg, ser topiony różny 100g – 1000kg, serek homogenizowany nie mniej niż 150g – 960szt, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 150szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -7500szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% – 3000szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 500szt, serek kanapkowy 125g - 1300szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera druk ofertowy załącznik nr 1
oraz załącznik nr 2.
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV:
15511210-8 mleko
15512000-0 śmietana
15544000-3 ser twardy
15542100-0 ser twarogowy
15551300-8 jogurt
15431100-9 margaryna
15431000-8 margaryna i podobne produkty
15530000-2 masło
Dostawy objęte przedmiotem niniejszej umowy będą realizowane na następujących
zasadach:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2,
b) dostawy mleka odbywać się będą codziennie w godz. 500 – 630
c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym
niedzielę lub święto,
e) dostawy masła odbywać się będą jeden raz w tygodniu w godzinach 700 - 900
f) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu
w godzinach 700 - 900
g) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
h) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
i) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.),
j) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 10 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
k) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć
asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio
oznakowany,
l) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu,
ł) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
n) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej
umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego
asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
o) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie,
p) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15511210-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - załącznik nr 5,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7.4 SIWZ
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6,
7) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony druk oferty wg załączonego wzoru „OFERTA” – załącznik nr 1,
2) formularz cenowy na dostawę mleka i artykułów nabiałowych – załącznik nr 2,
3)Wykonawca - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacji wskazanych w rozdziale 5 pkt. 10 SIWZ) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy prawo zamówień publicznych – załącznik nr 8 do SIWZ, 4.W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty, 5. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą:
„Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji” i wydzielone w formie załącznika.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|