GuidZP400 |
1357996d-6b1b-46a5-80bd-9185981b98c9
|
Biuletyn |
503865-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespól Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tradycyjnie pocztą, kurierem lub należy złozyć osobiscie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/66/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego opis określają załączniki od nr 1 do nr 14 oraz umowa stanowiąca załącznik nr 19 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
453181,15
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 492.700,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 26.900,00 pln; Załącznik nr 2 – 9.800,00 pln; Załącznik nr 3 – 50.200,00 pln; Załącznik nr 4 – 25.900,00 pln; Załącznik nr 5 – 23.100,00 pln; Załącznik nr 6 – 19.500,00 pln; Załącznik nr 7 – 17.800,00 pln; Załącznik nr 8 – 45.100,00 pln; Załącznik nr 9 – 48.600,00 pln; Załącznik nr 10 – 13.700,00 pln; Załącznik nr 11 – 187.600,00 pln; Załącznik nr 12 – 14.700,00 pln; Załącznik nr 13 – 6.600,00 pln; Załącznik nr 14 – 3.200,00 pln
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - odniesieniu do załączników nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - odniesieniu do załączników nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 492.700,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 26.900,00 pln; Załącznik nr 2 – 9.800,00 pln; Załącznik nr 3 – 50.200,00 pln; Załącznik nr 4 – 25.900,00 pln; Załącznik nr 5 – 23.100,00 pln; Załącznik nr 6 – 19.500,00 pln; Załącznik nr 7 – 17.800,00 pln; Załącznik nr 8 – 45.100,00 pln; Załącznik nr 9 – 48.600,00 pln; Załącznik nr 10 – 13.700,00 pln; Załącznik nr 11 – 187.600,00 pln; Załącznik nr 12 – 14.700,00 pln; Załącznik nr 13 – 6.600,00 pln; Załącznik nr 14 – 3.200,00 pln
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 14.
2.aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2017, poz. 211), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
3. Wykonawca złoży wybrane wskazane przez Zamawiającego próbki (1 szt.) zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową. Próbki będą stanowiły dla Zamawiającego podstawę dokonania Oceny technicznej i użytkowej o której mowa w pkt 22.10 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 18 do SIWZ . 2.Oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 16 do SIWZ) 3.Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany umowy Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ.
2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
3.Zmiana nazwy, adresu Wykonawcy.
4. Zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu zmówienia
5. Wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niezrealizowania wartości brutto umowy.
6. Wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą Pzp lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|