| GuidZP400 |
b3eff86a-9e58-49c1-b01a-9ae4fe5c19e3
|
| Biuletyn |
507320-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lipnowski
|
| Regon |
91086972000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sierakowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10 B
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lipno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
542 872 039
|
| Zamawiajacy fax |
542 872 039
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@lipnowski.powiat.pl
|
| Adres strony url |
http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego” NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Jedynie w formie papierowej w języku polskim
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Poiatowe w Lipnie; ul. Sierakowskiego 10B; 87-600 Lipno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem”
|
| Numer referencyjny |
Or.II.272.01.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10 części z 10 części
|
| Okreslenie przedmiotu |
Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry.
Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części:
część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1
część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2
część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 3
część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 4
część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 5
część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 6
część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 7
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 8
część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 9
część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 10
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
87095,12
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Data rozpoczęcia realizacji zamówienia - po podpisaniu umowy dla danej części postępowania. Data najpóźniejszego zakończenia zadania (poszczególnej części) podana kolejno w tabeli wyżej.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
8. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100)
część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3: 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 4: 70,00zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100)
część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 5: 100,00zł (słownie: sto złotych 00/100)
część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 6: 130,00zł (słownie: sto trzydzieści 00/100)
część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 8: 120,00zł (sto dwadzieścia złotych 00/100)
część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 9: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100)
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 10: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100)
część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 13: 100,00zł (sto złotych 00/100)
część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14: 90,00zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie:
Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005,
wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zapisy z załącznika nr 14 do SIWZ - umowa §11:
"2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie.
4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1)."
|
| IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
wyłącznie w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5861,79
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Rozpoczęcie realizacji zadania po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19591,06
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Rozpoczęcie realizacji zadnia nastąpi po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3495,93
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4552,85
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6056,91
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5861,79
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16308,94
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16308,94
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4756,10
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4300,81
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
|
| | |