„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem”

Data publikacji 2018-01-18
Data zakończenia 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507320-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry.
Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części:
część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1
część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2
część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 3
część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 4
część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 5
część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 6
część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 7
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 8
część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 9
część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 10
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3eff86a-9e58-49c1-b01a-9ae4fe5c19e3
Biuletyn 507320-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego” NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Jedynie w formie papierowej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Poiatowe w Lipnie; ul. Sierakowskiego 10B; 87-600 Lipno
Nazwa nadana zamowieniu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem”
Numer referencyjny Or.II.272.01.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10 części z 10 części
Okreslenie przedmiotu Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.” 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części: część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1 część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 3 część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 4 część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 5 część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 6 część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 7 część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 8 część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 9 część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 10 UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 87095,12
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Data rozpoczęcia realizacji zamówienia - po podpisaniu umowy dla danej części postępowania. Data najpóźniejszego zakończenia zadania (poszczególnej części) podana kolejno w tabeli wyżej.
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 11.
Czy wadium 1
Wadium 8. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100) część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3: 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100) część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 4: 70,00zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100) część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 5: 100,00zł (słownie: sto złotych 00/100) część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 6: 130,00zł (słownie: sto trzydzieści 00/100) część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 8: 120,00zł (sto dwadzieścia złotych 00/100) część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 9: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100) część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 10: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100) część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 13: 100,00zł (sto złotych 00/100) część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14: 90,00zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zapisy z załącznika nr 14 do SIWZ - umowa §11: "2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1)."
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5861,79
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zadania po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II – ZS Skępe – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19591,06
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zadnia nastąpi po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część III – ZS Skępe – pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3495,93
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część IV – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4552,85
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część V – ZST Lipno – pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6056,91
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część VI - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5861,79
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część VII - ZST Lipno – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16308,94
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16308,94
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4756,10
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część X – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4300,81
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji - po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)