| GuidZP400 |
1d8408f5-95ca-48af-893b-f1818daba605
|
| Biuletyn |
507271-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
43101894000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Kraśnicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20718
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
815 374 655
|
| Zamawiajacy fax |
815 374 624
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.lublin.pl
|
| Adres strony url |
http://szpital.lublin.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.lublin.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 100 Blok H pok. 104
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa papierów rejestracyjnych oraz sprzętu medycznego i laboratoryjnego jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziałów Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
|
| Numer referencyjny |
WSS SP ZOZ DZP 382/ 1 /2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów rejestracyjnych oraz sprzętu medycznego i laboratoryjnego jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziałów Szpitala z możliwością składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy podział zamówienia na części zawarty jest w formularzach cenowych - załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VIB siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku. O których mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ - w ilości i w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ (wymagania i opis przedmiotu zamówienia) oraz w formularzu cenowym załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył, którego pakietu dotyczy złożona próbka.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzór umowy Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Papiery do USG, EKG i defibrylatora
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów do USG, EKG i defibrylatora.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Włókna laserowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa włókna laserowego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Poduszka medyczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa poduszki medycznej.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pojemniki jałowe, mieszadła jałowe i puszki sterylizacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników jałowych, mieszadeł jałowych i puszek sterylizacyjnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pokrowiec jednorazowy na holter EKG i taśma filelinowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowca jednorazowego na holter EKG i taśmy filelinowej.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zakraplacze, szczotki, gumki, jednorazowe filtry, bibuła, kapsularka i kapsułki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakraplaczy, szczotek, gumek, jednorazowych filtrów, bibuł, kapsularek i kapsułek.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Odczynniki cemiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski do mocowania rurek tracheostomijnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek do mocowania rurek tracheostomijnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Układy oddechowe dla dorosłych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157810-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa układów oddechowych dla dorosłych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrody kompatybilne z kardiomonitorem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod kompatybilnych z kardiomonitorem
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrody monopolarne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod monopolarnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Woreczki do transportu próbek materiału biologicznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa woreczków do transportu próbek materiału biologicznego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Jednorazowe, sterylne zestawy do eksploatacji automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Mark 7 ARTERION
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych, sterylnych zestawów do eksploatacji automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Mark 7 ARTERION
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Igły biopsyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł biopsyjnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Układy oddechowe i Nebulizatory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157810-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa układów oddechowych i nebulizatorów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Wkłady kompatybilne z wstrzykiwaczem Empower MR
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów kompatybilnych z wstrzykiwaczem Empower MR
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Komplety prowadnic typu Ultra-Pro II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów prowadnic typu Ultra-Pro II.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Zamknięte systemy do nawilżania, rury i pojemniki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157810-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętych systemów do nawilżania, rur i pojemników.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Łyzki i rękojeści do laryngoskopu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łyżek i rękojeści do laryngoskopu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Cewniki do embolektomii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników do embolektomii.
|
| | |