| GuidZP400 |
56f716bf-e901-477b-9eee-2c1278150bc7
|
| Biuletyn |
507240-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
| Regon |
59064500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
| Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
| Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
| Adres strony url |
www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pomocą operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście do siedziby Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu (pokój nr 6)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – dostawa urządzenia szybkiego prototypowania
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.08.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – dostawa urządzenia szybkiego prototypowania”. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz zestawienie wyposażenia z podziałem na szkoły stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: 56 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
56
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, dostawy co najmniej 2 sztuk drukarek 3D
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c SIWZ (zał. Nr 3 do SIWZ)
b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 3.Formularz ofertowy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych.
3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji
z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę.
4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3.Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|