GuidZP400 |
9fd673a2-ce09-469e-91dd-1845758c5e7c
|
Biuletyn |
507152-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Regulacji Energetyki
|
Regon |
1272644300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 487 56 60
|
Zamawiajacy fax |
22 378 16 20
|
Zamawiajacy email |
monika.majewska@ure.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ure.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ure.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ure.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Regulacji Energetyki, Al. Jerozlimskie 181, 02-222 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Regulacji Energetyki
|
Numer referencyjny |
BDG.SOPiK.260.1.2018.MMa
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz ośmiu Oddziałów Terenowych Urzędu z siedzibą w Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Katowicach i Wrocławiu z podziałem na części. Dla I części zamówienia – Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz Oddziałów Terenowych Urzędu. Dla II części zamówienia – Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz Oddziałów Terenowych Urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Wykaz asortymentowo – cenowy dla części I zamówienia) oraz w Załączniku nr 1a do SIWZ (Wykaz asortymentowo – cenowy dla części II zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
- dla części I – od dnia zawarcia umowy – 12 miesięcy;
- dla części II – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części I zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 3 (trzy) dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł brutto), a każda z tych dostaw była, bądź jest wykonywana przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Dla części II zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 3 (trzy) dostawy polegające na dostawie papieru kserograficznego, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda (słownie: dwadzieścia tysięcy zł brutto), a każda z tych dostaw była, bądź jest wykonywana przez okres co najmniej 6 miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowi wzór umowy, jaka będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
1) zaistnienia siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od Stron,
którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz Oddziałów Terenowych Urzędu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz ośmiu Oddziałów Terenowych Urzędu z siedzibą w Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Katowicach i Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Wykaz asortymentowo – cenowy dla części I zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz Oddziałów Terenowych Urzędu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Regulacji Energetyki oraz ośmiu Oddziałów Terenowych Urzędu z siedzibą w Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Katowicach i Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ (Wykaz asortymentowo – cenowy dla części II zamówienia) . Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |