GuidZP400 |
08be3ce9-c6e1-4840-95e7-8274d12cd1bf
|
Biuletyn |
507608-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
000289035
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
dzp@sum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sum.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wpływ do Kancelarii Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice - Kancelaria - parter pok. nr 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli laboratoryjnych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/103/I/17/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych .Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery pakiety:
Pakiet nr 1 – meble laboratoryjne
Pakiet nr 2 – krzesła i fotele laboratoryjne
Pakiet nr 3 – meble laboratoryjne metalowe
Pakiet nr 4 – krzesła i taborety laboratoryjne
Uwaga:
Firma składająca ofertę dla Pakietu nr 1(meble laboratoryjne) i Pakietu nr 3 (meble laboratoryjne metalowe) powinna zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem w których meble laboratoryjne będą montowane i dokonać ich pomiarów przed złożeniem oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na dostosowanie zaoferowanego asortymentu do istniejącej infrastruktury. Miejscem dokonania wizji lokalnej oraz osoba do kontaktów zgodnie z zapisami SIWZ..
Pakiet nr 1- osoba do kontaktów Pani Jolanta Czerniak tel. 32/208 84 5,
Pakiet nr 3 Pani Alicja Steppa 32/272 22 01.
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
1) dla Pakietu nr 1
a)Certyfikat na zgodność z normą PN EN 13150 lub równoważne – Stoły robocze dla laboratoriów;
b)Certyfikat na zgodność z normą PN EN 14727;
c)Atest Higieniczny dla mebli laboratoryjnych;
d)Atest higieniczny na stoły laboratoryjne;
e)Atest higieniczny dla blatów wydany przez PZH;
2) dla Pakietu nr 3
a) Certyfikat na zgodność z normą PN EN 13150- – Stoły robocze;
b)Atest higieniczny na stoły laboratoryjne;
c) ) Atest higieniczny dla blatów typu Posforming wydany przez PZH;
d)Świadectw Jakości Zdrowotnej dla stali nierdzewnej zastosowanej do pokrycia blatów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez
Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.:
1)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny eżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca
realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp.;
2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych;
3) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy, zmiany technologii lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
4) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców;
5) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana
dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą;
6) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy;
7) przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
- polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych. .Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.1 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Uwaga:
Firma składająca ofertę dla Pakietu nr 1(meble laboratoryjne) powinna zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem w których meble laboratoryjne będą montowane i dokonać pomiarów przed złożeniem oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na dostosowanie zaoferowanego asortymentu do istniejącej infrastruktury.
Termin dokonania wizji lokalnej Zamawiający wyznaczy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego tj. Panią Jolantą Czerniak tel. 32/208 84 58. Miejscem dokonania wizji lokalnej jest Katedra i Zakład Biochemii Wydziału Lekarskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach z siedzibą w Katowicach, ul. Medyków 18.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble laboratoryjne (krzesła i fotele)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych (krzesła i fotele laboratoryjne) .Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.2 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble laboratoryjne metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych metalowych .Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.3 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.3 do SIWZ.
Uwaga:
Firma składająca ofertę dla Pakietu nr 3(meble laboratoryjne metalowe) powinna zapoznać się z warunkami lokalowymi tj. miejscem w których meble laboratoryjne metalowe będą montowane i dokonać pomiarów przed złożeniem oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na dostosowanie zaoferowanego asortymentu do istniejącej infrastruktury.
Termin dokonania wizji lokalnej Zamawiający wyznaczy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego tj. Panią Alicją Steppa. tel. 32/272 22 01. Miejscem dokonania wizji lokalnej jest Katedra i Zakład Anatomii Opisowej i Topograficznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach z siedzibą w Zabrzu, ul. Jordana 19.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Meble laboratoryjne (krzesła i fotele laboratoryjne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem krzeseł i taboretów laboratoryjnych .Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.4 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |