GuidZP400 |
873dadf9-6c32-497b-a910-b0179fe5c741
|
Biuletyn |
508169-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
|
Regon |
24151294000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pyskowicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 285 40 58
|
Zamawiajacy fax |
32 384 54 04
|
Zamawiajacy email |
zp@wspsa.pl
|
Adres strony url |
www.wspsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wspsa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wspsa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mobilnego aparatu rentgenowskiego wraz z usługą finansowania
|
Numer referencyjny |
WSP-DZP-2100-5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparat rentgenowski – mobilny z przeznaczeniem do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 „Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych”.
2. Warunki finansowania:
- Płatność za realizację zamówienia będzie realizowana przez okres 12 miesięcy w równych comiesięcznych częściach,
- Podstawą wystawienia pierwszej faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag.
- Termin płatności pierwszej części ustala się do końca miesiąca następującego po podpisaniu protokołu. Termin płatności pozostałych rat ustala się na koniec kolejnych miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert - Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że zaoferowany mobilny aparat rentgenowski odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy na wezwanie Zamawiającego przedłożyć:
Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm,.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1,
b) Formularz cenowy– Załącznik Nr 2,
c) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3;
d) Wykaz parametrów/cech techniczno-użytkowych – Załącznik nr 6;
e) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w szczególności w przypadku:
a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji,
b) ustawowej zmiana podatku VAT – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT;
c) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|