GuidZP400 |
909abdb7-009a-45c0-be66-7ca1446bf587
|
Biuletyn |
508321-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
|
Regon |
6140233700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2F
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 181 536
|
Zamawiajacy fax |
261 181 607
|
Zamawiajacy email |
32wog.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.32wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.32wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.32wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 - 400 Zamość, bud nr 33 pok nr 8 - kancelaria jawna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U., poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 – dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego wraz z transportem i rozładunkiem oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników po tuszach i tonerach przez okres 24 miesięcy od daty dostawy i podpisania protokołu odbioru do/z magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość, CZĘŚĆ NR 2 – dostawa papieru do urządzeń drukujących do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/3/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 – dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego wraz z transportem i rozładunkiem oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników po tuszach i tonerach przez okres 24 miesięcy od daty dostawy i podpisania protokołu odbioru do/z magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość, CZĘŚĆ NR 2 – dostawa papieru do urządzeń drukujących do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ NR 1 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego wraz z transportem i rozładunkiem oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników po tuszach i tonerach przez okres 24 miesięcy od daty dostawy i podpisania protokołu odbioru do/z magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ;
2) Wykaz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ;
3) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1c do SIWZ.
Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy - w zakresie Części nr 1 - zawiera Rozdział III SIWZ.
CZĘŚĆ NR 2: dostawa papieru do urządzeń drukujących do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin, Zamość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ;
2) Wykaz papieru do urządzeń drukujących stanowiącego przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ;
3) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2c do SIWZ.
Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy - w zakresie Części nr 2 - zawiera Rozdział III SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie CZĘŚCI NR 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej 1 (jednej) dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.
w zakresie CZĘŚCI NR 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej 1 (jednej) dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;
5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów.
6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy.
7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) składa każdy z wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie CZĘŚCI NR 1:
a) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 (jedna) dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda – według Wzoru Wykazu dostaw – stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ;
b) DOWODY tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
w zakresie CZĘŚCI NR 2:
a) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 (jedna) dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda – według Wzoru Wykazu dostaw – stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ;
b) DOWODY tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1:
1) Oświadczenie producenta materiałów równoważnych w brzmieniu jednoznacznie potwierdzającym, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji;
2) dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych – dokumenty potwierdzające zgodność z normami:
a) ISO/IEC 19752 (standard pomiaru wydajności kaset z tonerem przeznaczonym do monochromatycznych drukarek laserowych);
b) ISO/IEC 19798 (standard pomiaru wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych);
c) ISO/IEC 24711 (standard określający metodologię badania wydajności kartridżów atramentowych);
d) ISO 24712 (standard zawierający wytyczne dotyczące stron testowych).
W/w certyfikaty potwierdzające zgodność produktów z wymienionymi wyżej normami ISO, winny być wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby jakości lub niezależną akredytowaną jednostkę badawczą oraz winny zawierać formularze z raportów wyników testów pomiaru wydajności, przygotowane zgodnie z normą przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby jakości lub niezależną akredytowaną jednostkę badawczą. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości Zamawiający rozumie podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów wyżej wymienionych norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie, której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
w zakresie Części nr 1 - 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych)
w zakresie Części nr 2 - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/3/2018 – Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - w zakresie Części nr 1/ Dostawa papieru do urządzeń drukujących – w zakresie Części nr 2”
4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 31.01.2018 r. do godz.: 11.00.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|