GuidZP400 |
b4747732-db3b-4ea8-9a25-bf938cbc4521
|
Biuletyn |
508852-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
51065089000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(089) 532 6349
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5326349
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofert pisemnie, pocztą.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, ul. Niepodległości 44, 10 - 045 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności
|
Numer referencyjny |
DZZ-382-6/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a (Mrożonki owocowe i warzywne), nr 2b (Ryby i przetwory rybne), nr 2c (Jaja świeże, klasa jakości A) do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności oraz nadany numer weterynaryjny.
2. Dotyczy części nr 3 - Zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolności technicznej i zawodowej - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę:
Numer części Wartość
Część nr 1 4 700,00 zł
Część nr 2 6 500,00 zł
Część nr 3 4 400,00 zł
2. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dotyczy części nr 1 – Decyzji PPIS zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji
i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego).
2. Dotyczy części nr 2, 3 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego).
3. Dotyczy części nr 1 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
4. Dotyczy części nr 2, 3 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
5. Dotyczy części nr 3 – Postanowienia zawierającego zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją, wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii ( nr wet.).
6. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dotyczy części nr 1 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP.
W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji.
2. Dotyczy części nr 2 i 3 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP.
3. Dotyczy części nr 1, 2 i 3 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane.
4. Dotyczy części nr 1 i 2 – Certyfikatu systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z którymi pracuje producent oferowanych wyrobów: IFS lub BRC lub FSSC 22000 lub 2200:2005), ważne kopie w języku polskim lub angielskim.
5. Dotyczy części nr 3 – Badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli.
6. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a (Mrożonki owocowe i warzywne), nr 3b (Ryby i przetwory rybne), nr 3c (Jaja świeże, klasa jakości A) do SIWZ, Formularz cenowy.
3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
4.Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Katalog zmian został opisany w projekcie umowy. 2.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy)
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki owocowe i warzywne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek owocowych i warzywnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb i przetworów rybnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj świeżych.
|
| |