Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach.

Data publikacji 2018-01-29
Data zakończenia 2018-02-06 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511047-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków z folii. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - worki wykonane z folii HDPE o grubości 0,027 mm : 300.000 szt. na odpady z papieru oraz 350 000 szt. na odpady z tworzyw sztucznych
Zadanie nr 2 - worki wykonanne z folii LD-PE: 250 000 szt.na odpady ze szkła (grubość folii 0,050mm), 400 000 szt. na odpady ulegające biodegradacji (grubość folii 0,055mm), 80 000 szt. na odpady komunalne zmieszane (grubośc folii 0,035mm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Nr 4. – ZADANIE Nr 1
Nr 4.1 –ZADANIE Nr 2
Nr 4.2 - ZADANIE Nr 3
Nr 4.3 - ZADANIE Nr 4
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców.
Na dostarczone worki Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiącym Załączniki nr 5 i nr 5.1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cba4cff3-7f4d-4637-be58-c2e38679c6e0
Biuletyn 511047-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 27013532800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obroki
Zamawiajacy adres numer domu 140
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40833
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3587657, 3587645
Zamawiajacy fax 323 587 661
Zamawiajacy email info@mpgk.com.pl
Adres strony url www.mpgk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpgk.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach.
Numer referencyjny PN.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków z folii. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania: Zadanie nr 1 - worki wykonane z folii HDPE o grubości 0,027 mm : 300.000 szt. na odpady z papieru oraz 350 000 szt. na odpady z tworzyw sztucznych Zadanie nr 2 - worki wykonanne z folii LD-PE: 250 000 szt.na odpady ze szkła (grubość folii 0,050mm), 400 000 szt. na odpady ulegające biodegradacji (grubość folii 0,055mm), 80 000 szt. na odpady komunalne zmieszane (grubośc folii 0,035mm). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Nr 4. – ZADANIE Nr 1 Nr 4.1 –ZADANIE Nr 2 Nr 4.2 - ZADANIE Nr 3 Nr 4.3 - ZADANIE Nr 4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców. Na dostarczone worki Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiącym Załączniki nr 5 i nr 5.1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymaganą wartość.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolności zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował min. 2 dostawy worków foliowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (dla każdego zadania).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1), 4) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie w wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz oferty punkt 2). Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, w zakresie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1), 4) ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot.: 1. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający żąda przedstawienia dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu zobowiązanie w formie pisemnej takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp. 2. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1), 4) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie w wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); c. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - nazw oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania formalnej poprawności oferty, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e formularz oferty sporządzony najpóźniej na dzień składania oferty -Zał. nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Sporządzony i podpisany najpóźniej na dzień składania oferty -Zał. nr 3 do SIWZ 6. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, w zakresie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1), 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów trzecich, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu zobowiązanie w formie pisemnej takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 10. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla ZADANIA NR 1 oraz 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) dla ZADANIA NR 2. Wadium może być wnoszone w formie: 1. pieniądza, 2. gwarancji bankowej, 3. gwarancji ubezpieczeniowej, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą (co najmniej 30 dni od terminu składania ofert). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu środki muszą być na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być przekazane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w ING BANK ŚLĄSKI S.A Oddział Katowice o numerze: 30 1050 1214 1000 0007 0000 4336 z adnotacją „Wadium do przetargu nr PN/1/2018 – za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Numer IBAN: PL30 1050 1214 1000 0007 0000 4336, „kod SWIFT: INGBPLPW”. Uwaga!!! • Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. • Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej „za zgodność”) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. • Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. • Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. • Zamawiający zgodnie z zapisem w art. 46 ust.5 zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. • Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadkach opisanych w Art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2018-02-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Aby oferta mogła brać udział w ocenie powinna spełniać wymogi ustawy prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące razem („spółka cywilna”, „konsorcjum”). a. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę wspólnego oświadczenia podmiotów tworzących „konsorcjum” i zostać podpisany przez upoważnionych reprezentantów firm składających wspólną ofertę oraz złożony w oryginale. b. Zamawiający w przypadku wybrania oferty składanej wspólnie przez kilku przedsiębiorców, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał „Umowy Konsorcjum” zawierającej w sposób nie budzący wątpliwości, co najmniej niżej podane informacje: - przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, - zasady reprezentacji (pełnomocnik), - zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - czas trwania umowy. 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ. 4. Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Ofertę stanowią załączniki: nr 1 i nr 3 do SIWZ oraz inne oświadczenia podpisane przez Wykonawcę. 6. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy co musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. 7. W załączniku nr 1 pkt. 3 – oświadczenie art.22 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełniania warunki udziału w postępowaniu. 8. Ofertę oraz wszystkie jej załączniki należy sporządzić w języku polskim trwałą i czytelną techniką z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 10. Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 7.5 SIWZ. 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone w kopercie opisanej jak w punkcie 12.16 SIWZ , oznakowanej dopiskiem „ZMIANA”. Koperty oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 12. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek) z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy wcześniejsze koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 13. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dany pakiet. 14. Wykonawca nie może złożyć kilku alternatywnych ofert dla jednego pakietu. 15. Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści. 16. Koperta powinna być zaadresowana na: 17. MPGK Sp. z o.o. Dział Organizacyjno-prawny ul. Obroki 140 40-833 Katowice oraz opisana w następujący sposób: OFERTA w przetargu nieograniczonym na „Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach” Sprawa nr PN/1/2018 NIE OTWIERAĆ przed terminem: 06 lutego 2018 r. godz.10:15.” 18. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy. 19. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych; b. jej treść nie odpowiada treści SIWZ (z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp); c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; g. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. ustawy Prawo zamówień publicznych; h. Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na przedłużenie terminu związania ofertą; i. jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 20. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; b. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: ─ o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), ─ o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, ─ skarbowe, ─ o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); c. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2); d. Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; e. Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; f. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g. Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h. Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; i. Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; j. Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); k. Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; l. Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; m. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; n. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615); 22. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. 23. W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie, powinien załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: - mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, - nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający utajnienie tej części oferty np. złożyć utajnione informacje w oddzielnej, wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spiąć (zszyć) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym załączeniem do oferty oświadczenia treści „informacje zawarte na stronach od nr … do nr … stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom niniejszego postępowania.” W przypadku, gdy Wykonawca zastrzega w złożonej ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (np. w zakresie o którym mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) lub odrębnych przepisów konsekwencją stwierdzenia przez Zamawiającego bezzasadności takiego zastrzeżenia jest wyłączenie zakazu ujawniania tych informacji.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane z folii HD-PE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa worków z folii HD-PE 1. na odpady z papieru: 300.000 szt. 2. na odpady z tworzyw sztucznych w ilości: 350 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane z folii LP-DE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa worków z folii LD-PE: 1. na odpady ze szkła w ilości: 250 000 szt. 2. na odpady ulegające biodegradacji w ilości: 400 000 szt. 3. na odpady komunalne zmieszane: 80 000 szt.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)