Dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych w geoportalu oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu „Rozbudowa e-Administracji w Powiecie Łaskim” (zadanie nr 9.2, 11.3)

Data publikacji 2018-01-29
Data zakończenia 2018-02-06 00:00:00
Instytucja Powiat Łaski
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511151-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i wdroży nowoczesne rozwiązania oprogramowania i usługi elektroniczne w geoportalu oraz przeprowadzi szkolenia.
Zadania te dotyczą systemu udostępniania informacji przestrzennej oraz szkoleń, obejmujących Zadanie nr 9.2 i nr 11.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff9accc7-340c-4fa8-87ec-8cad633134ae
Biuletyn 511151-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Łaski
Regon 73093481000000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Południowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łask
Zamawiajacy kod pocztowy 98100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (043) 675 68 00
Zamawiajacy fax (043) 675 68 09
Zamawiajacy email zamowienia@lask.com.pl
Adres strony url lask.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 – 2020 Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno – komunikacyjne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja lask.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łasku, ul. Południowa 1, 98-100 Łask
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych w geoportalu oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu „Rozbudowa e-Administracji w Powiecie Łaskim” (zadanie nr 9.2, 11.3)
Numer referencyjny OR.042.1.1.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i wdroży nowoczesne rozwiązania oprogramowania i usługi elektroniczne w geoportalu oraz przeprowadzi szkolenia. Zadania te dotyczą systemu udostępniania informacji przestrzennej oraz szkoleń, obejmujących Zadanie nr 9.2 i nr 11.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-09T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwa (2) zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę rozwiązań oprogramowania w zakresie geoportalu wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6. ppkt 1.4).a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wykazu (dla każdego zakresu osobno) dostaw rozwiązań oprogramowania geoportalu, Wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SIWZ, Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2017.229)
Czy wadium 1
Wadium  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie zł: dwa tysięce 00/100).  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.  Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 47 9263 0000 0516 2547 2005 0001 z dopiskiem „Wadium nr postępowania – Sprawa OR.042.1.1.2018”.  Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016.359 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadkach przewidzianych w ww. ustawie, a także w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynika: 1) ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonywanie Przedmiotu Umowy; 2) z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej; 4) z okoliczności, których Strony, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć, a które mają istotny wpływ na prawidłową realizację Przedmiotu Umowy; 5) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 6) ze wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 7) z opóźnień w przekazaniu danych i materiałów źródłowych niezbędnych do realizacji Umowy, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8) gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 Zmawiający przewiduje możliwość: 1) przedłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania przeszkody w realizacji Umowy, o której mowa w ust. 1; 2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; 3. Zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-02-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)