| GuidZP400 |
ff9accc7-340c-4fa8-87ec-8cad633134ae
|
| Biuletyn |
511151-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łaski
|
| Regon |
73093481000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Południowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łask
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
98100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
(043) 675 68 00
|
| Zamawiajacy fax |
(043) 675 68 09
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@lask.com.pl
|
| Adres strony url |
lask.com.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 – 2020 Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno – komunikacyjne
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
lask.bip.net.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Łasku, ul. Południowa 1, 98-100 Łask
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych w geoportalu oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu „Rozbudowa e-Administracji w Powiecie Łaskim” (zadanie nr 9.2, 11.3)
|
| Numer referencyjny |
OR.042.1.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oprogramowania i usług elektronicznych. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i wdroży nowoczesne rozwiązania oprogramowania i usługi elektroniczne w geoportalu oraz przeprowadzi szkolenia.
Zadania te dotyczą systemu udostępniania informacji przestrzennej oraz szkoleń, obejmujących Zadanie nr 9.2 i nr 11.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-03-09T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwa (2) zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę rozwiązań oprogramowania w zakresie geoportalu wraz z wdrożeniem
i przeprowadzeniem szkoleń, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6. ppkt 1.4).a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio:
- oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub
- oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wykazu (dla każdego zakresu osobno) dostaw rozwiązań oprogramowania geoportalu, Wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SIWZ,
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2017.229)
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie zł: dwa tysięce 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr: 47 9263 0000 0516 2547 2005 0001 z dopiskiem „Wadium nr postępowania
– Sprawa OR.042.1.1.2018”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. 2016.359 z późn. zm.).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadkach przewidzianych w ww. ustawie, a także w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynika:
1) ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonywanie Przedmiotu Umowy;
2) z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
3) w przypadku wystąpienia siły wyższej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej;
4) z okoliczności, których Strony, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć,
a które mają istotny wpływ na prawidłową realizację Przedmiotu Umowy;
5) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
6) ze wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
7) z opóźnień w przekazaniu danych i materiałów źródłowych niezbędnych do realizacji Umowy, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
8) gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
2. W przypadkach określonych w ust. 1 Zmawiający przewiduje możliwość:
1) przedłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania przeszkody w realizacji Umowy,
o której mowa w ust. 1;
2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;
3. Zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-02-06T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|