GuidZP400 |
7840eadd-2fcc-47a5-92e5-e98cf4a99b33
|
Biuletyn |
523190-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Ruda Śląska
|
Regon |
00051584000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41709
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2486281 do 9; 2449094
|
Zamawiajacy fax |
032 248 7348
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ruda-sl.pl
|
Adres strony url |
www.rudaslaska.bip.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego a Miastem Ruda Śląska o realizacji projektów: „Modernizacja pracowni do praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej”, w ramach konkursu nr RPSL.12.02.01-IŻ.01-24-040/15 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa XII – Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT Subregionu Centralnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rudaslaska.bip.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska – Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej”
|
Numer referencyjny |
AP.271.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i instalacja urządzeń i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej Zamówienie obejmuje 2 zadania (części), tj.: Zadanie nr 1: Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni programowania obrabiarek numerycznych/pracowni komputerowego programowania obrabiarek – obrabiarki konwencjonalne Zadanie nr 2: Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni dla branży handlowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
42623000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4.1 i 4.2). 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr załącznik nr 4.1 i 4.2 do SIWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w języku obcym, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1.1 , 1.2 do SIWZ.
2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
3. Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni programowania obrabiarek numerycznych/pracowni komputerowego programowania obrabiarek – obrabiarki konwencjonalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42623000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w następującym terminie: do 100 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Obrabiarki konwencjonalne tokarki (2 szt.) i frezarki (2 szt.) muszą spełniać warunki:
Konieczne:
1. Obrabiarki muszą posiadać „Certyfikat lub deklarację zgodności CE”.
2. Obrabiarki powinny posiadać szczegółową dokumentację w języku polskim (nie tłumaczoną translatorem, napisaną językiem technicznym).
3. Integralne części maszyny (np. korpus, konik, wrzeciono) muszą być wykonany z odlewu żeliwnego. Nie dopuszcza się konstrukcji w/w elementów wykonanych jako spawane, skręcane, stalowe itp.
4. Nie dopuszcza się, aby w celu podniesienia masy maszyny były stosowane jej dociążenia elementami wykonanymi np. z cementu, zbrojonego betonu, dokręconych lub w inny sposób zamocowanych płyt stalowych itp.
Szczegółowy opis zawiera przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni dla branży handlowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w następującym terminie: do 45 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i instalacja wyposażenia pracowni dla branży handlowej (CKPiDZ) Szczegółowy opis zawiera załączniki nr 3 do SIWZ
|
| |