| GuidZP400 |
cd9ac47d-bbd8-4b8e-921f-631dbefc83b0
|
| Biuletyn |
526432-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
| Regon |
630703410
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
60-844
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 8412743
|
| Zamawiajacy fax |
61 8412744
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@po.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,Tabela.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,Tabela.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwemoperatora pocztowego bądź kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policj w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul Dąbrowskiego 17 A, 60-838 Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
|
| Numer referencyjny |
ZZP-2380-14/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czystości do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
203249,27
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy środków do utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż
145 000,00 zł (brutto), oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Przedmiotowy odpis dotyczący również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy wskaże podwykonawcę.
Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kalkulacją cenową, o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
2) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału.
4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, który złoży ofertę, zobowiązany będzie złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy, nie dłużej jednak niż 4 lata, licząc od dnia zawarcia przez strony umowy;
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane np. wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach;
b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
- pod warunkiem, że zmiana, o której mowa w lit. a i b nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Jeśli zmiany, o których mowa w lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi
i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia.
Przepis pkt. 3 mają zastosowanie tylko w przypadku wydłużenie czasu trwania umowy powyżej 12 miesięcy.
2. Dopuszczalne są zmiany określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust. 1 d Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b Ustawy Pzp.
3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|