GuidZP400 |
07c6b03f-d5a8-4d3d-8d3d-5c20512626a6
|
Biuletyn |
524148-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
|
Regon |
27015111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6093140
|
Zamawiajacy fax |
32 6093154
|
Zamawiajacy email |
dzp@wpr.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wpr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wpr.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wpr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
WPR/ZP/09/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 20 szt. monitorów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego ( na wezwanie Zamawiającego) Wykonawca złoży: deklaracje zgodności CE lub innego równoważnego dokumentu dla oferowanego sprzętu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 5 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy tylko w następujących okolicznościach:
1)zmiany stawki podatku VAT, 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli dotyczą przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|