GuidZP400 |
d8067250-85a2-421b-a16a-595b1d873318
|
Biuletyn |
526908-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Dzialu Serologii i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/09/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego: probówki, zestawy do OB, końcówki do pipet, pojemniki jałowe i niejałowe, szkiełka podstawowe, ezy polistyrenowe, cylindry miarowe, płyty do oznaczania grup krwi.termometry elektroniczne, czasomierze.
Pakiet nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymazówek flokowanych, środka mukolitycznego do upłynniania plwociny.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
77698,63
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Pakiety nie mniej niż: - pakiet nr 1 – 65 000,00 zł,
- pakiet nr 2 –15 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Pakiety nie mniej niż:
- pakiet nr 1 – 65 000,00 zł,
- pakiet nr 2 –15 000,00 zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2017, poz. 211) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych;
2) Opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Pakiecie nr 1 Załączniku nr 1, Pakiecie nr 2 Załączniku nr 1;
3) próbki po 5 szt. na każdą pozycję z Załącznika nr 1 Pakietu nr 1 i Załącznika nr 1 Pakietu nr 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Pakiet nr 1 Załącznik nr 1, Pakiet nr 2 Załącznik nr 1, parametry punktowane stanowiące Pakiet nr 1 Załącznik nr 2, Pakiet nr 2 Załącznik nr 2.
3) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany:
1) zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
2) zmiana stawki podatku VAT,
3) zmniejszenie ceny jednostkowej ,
4) wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
5) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
6) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
7) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość,
9) zmianę sposobu konfekcjonowania.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
60235,67
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa probówek, zestawów do OB, pojemników, końcówki do pipet, korki karbowane, szkiełka podstawowe, pałeczki, pęsety, termometr, płyty do oznaczeń grup krwi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17462,96
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymazówek flokowanych, środka mukolitycznego do upłynniania plwociny.
|
| |