GuidZP400 |
9c051daf-ee8d-4670-a76f-516cf0857940
|
Biuletyn |
527995-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół
|
Regon |
20004100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21050
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 821 001
|
Zamawiajacy fax |
815 821 001
|
Zamawiajacy email |
zspiaski.sekretariat@op.pl
|
Adres strony url |
www.zspiaski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Droga do profesji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspiaski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspiaski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dostarczenie osobiście lub pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Piaskach, 21-050 Piaski, ul. Partyzantów 19
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach”. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pt. Droga do profesji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPLU.12.04.00-06-0021/17-03).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – dostawa komputerów all in one, wizualizerów, zestawów komputerowych – w terminie 7 dni od podpisania umowy.
Zadanie 2 – dostawa xera, drukarek, laptopów, monitorów interaktywnych – w terminie do 12.04.2018 r.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto i załączy dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonywana należycie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda złożenia załącznika nr 3 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zamawiający żąda złożenia załącznika nr 4 SIWZ,
2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający dokona oceny selekcji na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 6.1 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|