Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527995-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach”. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pt. Droga do profesji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPLU.12.04.00-06-0021/17-03).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – dostawa komputerów all in one, wizualizerów, zestawów komputerowych – w terminie 7 dni od podpisania umowy.
Zadanie 2 – dostawa xera, drukarek, laptopów, monitorów interaktywnych – w terminie do 12.04.2018 r.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c051daf-ee8d-4670-a76f-516cf0857940
Biuletyn 527995-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 20004100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 001
Zamawiajacy fax 815 821 001
Zamawiajacy email zspiaski.sekretariat@op.pl
Adres strony url www.zspiaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Droga do profesji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zspiaski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zspiaski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dostarczenie osobiście lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Piaskach, 21-050 Piaski, ul. Partyzantów 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół w Piaskach”. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pt. Droga do profesji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPLU.12.04.00-06-0021/17-03). Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 – dostawa komputerów all in one, wizualizerów, zestawów komputerowych – w terminie 7 dni od podpisania umowy. Zadanie 2 – dostawa xera, drukarek, laptopów, monitorów interaktywnych – w terminie do 12.04.2018 r. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-12T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto i załączy dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonywana należycie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda złożenia załącznika nr 3 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) Zamawiający żąda złożenia załącznika nr 4 SIWZ, 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający dokona oceny selekcji na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 6.1 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy pzp.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)