Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527816-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych
Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego
Część nr 3 – Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego
Część nr 4 – Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d2892bd-f65d-409e-8036-93bd03d855aa
Biuletyn 527816-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Regon 69058725500000
Zamawiajacy adres ulica al. Łukasza Cieplińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 501 776
Zamawiajacy fax 178 501 701
Zamawiajacy email administracja@podkarpackie.pl
Adres strony url www.podkarpackie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część nr 3 zamówienia finansowana jest przez Unię Europejską, ze środków Programu Współpracy Transgranicznej EIS Polska-Białoruś-Ukraina 2014 – 2020 (Service Contract PLBU.05.01.00-18-0003/17-00. Contract title: Operation of the Branch Office of the ENI CBC Programme Poland-Belarus-Ukraine 2014-2020 in Rzeszow, Poland), Część nr 4 zamówienia finansowana jest ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podkarpackie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurieskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, kod pocztowy 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. 207
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Numer referencyjny OR-IV.272.2.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego Część nr 3 – Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego Część nr 4 – Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Informacje dodatkowe do Sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Część nr 1 1. Dostawa I partii – dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 3 września 2018 r. i nie później niż 14 września 2018 r. Część nr 2 1. Dostawa I partii – do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – do 31 lipca 2018 r. 3. Dostawa III partii – do 31 października 2018 r. 4. Dostawa IV partii – do 14 grudnia 2018 r. Część nr 3 Dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). Część nr 4 Dostawa do 15 maja 2018 roku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 1 1. Dostawa I partii – dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 3 września 2018 r. i nie później niż 14 września 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 2 1. Dostawa I partii – do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – do 31 lipca 2018 r. 3. Dostawa III partii – do 31 października 2018 r. 4. Dostawa IV partii – do 14 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia: Część nr 3 Dostawa do 30 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Informacje dodatkowe do pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Termin wykonania zamówienia Dostawa do 15 maja 2018 roku
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego i papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)