| GuidZP400 |
4d2f544f-c203-424e-a3f7-c9620950f43a
|
| Biuletyn |
527646-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa
|
| Regon |
29900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały Jagiellońskie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80853
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
058 30 40 108, 30 40 110
|
| Zamawiajacy fax |
058 30 40 108
|
| Zamawiajacy email |
kaminski@prokuratura.gda.pl
|
| Adres strony url |
www.gdansk.po.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gdansk.po.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednostek centralnych, monitorów i drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
|
| Numer referencyjny |
PO VII WB 261.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 31 jednostek centralnych, 53 monitorów oraz 24 drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
b) Gwarancja: 60 miesięczna gwarancja producenta na jednostkę centralną ,
c) Gwarancja: 36 miesięczna gwarancja producenta na monitory i drukarki,
d) Zamawiający wymaga , aby serwis gwarancyjny wykonywany był w miejscu zainstalowania sprzętu wyłącznie przez firmy posiadające autoryzację producenta. Wykonawca w załączniku nr 9
do SIWZ wskaże firmy posiadające autoryzację producenta sprzętu , które wykonywać będą serwis gwarancyjny,
e) Zamawiający wymaga , aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku.
f) Sprzęt powinien posiadać ( na zewnętrznej stronie obudowy) oznakowanie pozwalające na jednoznaczną identyfikację ( nazwa producenta , nr fabryczny).
f) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zadania, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji i rękojmi;
g) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia
zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
h) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,
i) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy bezpośrednio do siedziby
Zamawiającego - Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36, oraz zapewni
wniesienie całości zamówienia do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Ostateczny termin wykonania zamówienia zostanie wpisany do umowy na podstawie formularza oferty Wykonawcy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą , że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , zrealizowali na dzień składania ofert, co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający , przed udzieleniem zamówienia , wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający , przed udzieleniem zamówienia , wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę:
1.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną ) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dowodu określającego , czy te dostawy zostały wykonane należycie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty, które zostały wymienione w rozdziale VII SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
1. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy
w przypadku:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem,
2) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny,
3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian.
2. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Za zmiany takie uważa się np:
a) zmianę rachunku bankowego
b) zmiany adresowe
3.Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy PZP.
4.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-16T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|