| GuidZP400 |
091765ab-3a41-420e-9318-9d66a354a4b7
|
| Biuletyn |
529374-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Czerwonak
|
| Regon |
63125874400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Źródlana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Czerwonak
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62004
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
616 544 204
|
| Zamawiajacy fax |
618 120 270
|
| Zamawiajacy email |
bz@czerwonak.pl
|
| Adres strony url |
www.czerwonak.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„e-Czerwonak elektroniczne usługi publiczne Gminy Czerwonak”, Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czerwonak.pl/public/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą), albo imieniem i nazwiskiem, siedzibą albo adresem zamieszkania i adresem Wykonawcy oraz właściwie opisane następująco wg wzoru określonego w SIWZ. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty określa treść SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3 (kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania wg III części
|
| Numer referencyjny |
WO.271.2.14.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części:
Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego,
Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja,
Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, każdy Wykonawca wraz z ofertą, składa oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z udziału postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców, wraz z ofertą, składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ,
2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 3 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,
3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty.
Wykonawca nie składa niniejszego oświadczenia wraz z ofertą, winien je złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca, może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika,
5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana zakresu zobowiązań niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy PZP a wskazanych poniżej, jak:
1) zmiany terminu realizacji Umowy za zgody IZ WRPO - w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu zakończenia określonych prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu ich zakończenia, w następujących w przypadku:
a) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej,
b) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy związanych ze zmianą parametrów technicznych oferowanego produktu lub jego wycofania z produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy wykonanie Umowy w terminie oraz zgodnie z jego Ofertą,
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia – w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego produktu lub wycofania danego produktu z bieżącej produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą:
- w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie,
b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
c) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi lub jest następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane, należy wpisać do formularza oferty. Oznacza to, że przedmiotowe dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), dokumenty te powinny być odrębną częścią nie złączoną w sposób trwały z ofertą.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane, należy wpisać do formularza oferty. Oznacza to, że przedmiotowe dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), dokumenty te powinny być odrębną częścią nie złączoną w sposób trwały z ofertą.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych – dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania – jedna (1) licencja
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych – dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych – cztery (4) sztuki
|
| | |