GuidZP400 |
ac671efd-d3c3-4a9c-a1a6-da776eb49a12
|
Biuletyn |
529774-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sorkwity
|
Regon |
54094300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Olsztyńska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sorkwity
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11731
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-89 742-81-79
|
Zamawiajacy fax |
0-89 742-85-30
|
Zamawiajacy email |
sorkwity@go2.pl
|
Adres strony url |
http://bip.gminasorkwity.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gminasorkwity.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Olsztyńsa 16A, 11-731 Sorkwity
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Sorkwity oraz dostawa i montaż energooszczędnych źródeł światła oświetlenia wewnętrznego typu LED w wybranych budynkach gminnych
|
Numer referencyjny |
RBG.721.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie służące poprawie efektywności energetycznej, polegające na: 1. W zakresie oświetlenia ulicznego: - demontażu istniejących opraw sodowych oraz rtęciowych, przekazanie i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (łącznie szt. 537); - dostawie wraz z montażem energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Sorkwity, - montażu nowego oprzewodowania w wysięgnikach rurowych – przewód YDY 2 x 2,5 mm2 oraz bezpiecznikowego złącza do lamp oświetlenia ulicznego zasilanych z elektroenergetycznej linii napowietrznej z przewodami izolowanymi AsXS jak, i przewodami gołymi AL.; - uzyskanie niezbędnych zgód od zarządcy sieci ENERGA OŚWIETLENIE SP. Z O.O. , - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach), - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2. W zakresie oświetlenia w wewnętrznego: 2.1. W budynkach GOK przy ul. Szkolnej 5 oraz Szkolnej 18 w Sorkwiatach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8,- przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.2. W budynkach szkół w Zyndakach i Sorkwitach: - demontażu istniejących źródeł światła w postaci świetlówek T8, - przystosowaniu istniejących opraw do energooszczędnych źródeł światła LED, - dostawie wraz z montażem energooszczędnych źródeł światła LED, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - demontażu 20 starych opraw oświetleniowych na sali gimnastycznej, - przystosowaniu instalacji do nowego układu oświetlenia, - dostawie wraz z montażem 20 energooszczędnych opraw LED - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3 Finansowaniu inwestycji – poprzez zapewnienie finansowania zewnętrznego. Przedmiot zamówienia będzie w całości finansowany w ramach zewnętrznego finansowania, Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie w formie faktoringu. płata należności z tytułu dostawy oraz koszty finansowania inwestycji sfinansowane będą ratalnie przez Zamawiającego z oszczędności, uzyskanych wskutek przeprowadzenia przedsięwzięcia, służącego poprawie efektywności energetycznej. Koszty finansowania będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Okres finansowania: 5 (pięć) lat. Parametry techniczne opraw, szczegółowe określenie miejsca wykonania dostawy oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Rozdziale V SIWZ Dane techniczne
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 (pięćset tysięcy) zł,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: - Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - Dysponowania min 2 osobami posiadających uprawnienia do prac pod napięciem PPN Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów praz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowane ( Dz. U. z 2016r. Poz. 2255) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016, poz. 65) - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem technicznym to jest minimum 1 podnośnikiem koszowym o minimalnej wysokości podnoszenia 16 metrów.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykazu, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego o wartości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie pięćset tysięcy złotych brutto ) oraz minimum jedno zadanie polegające na budowie (przebudowie, modernizacji, remoncie) oświetlenia ulicznego, obejmującego minimum 400 sztuk punktów świetlnych oświetlenia ulicznego wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania raz załączeniem dowodu, określającego czy robota została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona; - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 (pięćset tysięcy) zł, - wykazu, że Wykonawca, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Dysponowania min 2 osobami posiadających uprawnienia do prac pod napięciem PPN Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów praz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowane ( Dz. U. z 2016r. Poz. 2255) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016, poz. 65, - wykazu, że wykonawca dysponuje następującym sprzętem technicznym to jest minimum 1 podnośnikiem koszowym o minimalnej wysokości podnoszenia 16 metrów
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10 SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 9 pkt 8-10 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków nie ulega sumowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dowody realizacji zadań. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty: wiedza i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wiedza i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielnie wiedzę i doświadczenie, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. Nie wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 24 ust. 12 ustawy Pzp może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego: - Karty katalogowe proponowanych opraw; - certyfikaty i inne dokumenty, w języku polskim, potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami: deklarację zgodności UE potwierdzającą zgodność wyrobu z aktualnymi wymogami zawartymi w przepisach zasadniczych (dyrektywy Nowego Podejścia oraz Rozporządzenia) oraz w przepisach szczegółowych (normy zharmonizowane) jak niżej: - 2014/30/UE Dyrektywa niskonapięciowa LVD (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE )
- 2014/30/UE Dyrektywa niskonapięciowa EMC (poprzednio obowiązująca 2004/108/WE) - 2011/65/UE Dyrektywa RoHS; - spełnianie wymogów bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych zgodnie z PN-EN62471; zgodność wartości wskaźnika udziału światła emitowanego ku górze (ULOR) z Rozporządzeniem WE nr 245/2009; - promesa finansowania zewnętrznego neutralnego dla budżetu gminy, potwierdzającą zapewnienie źródła finansowania w okresie 5 (pięć) lat.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony - Formularz oferty. 2) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów, należy zastosować zasady przewidziane w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. 4) Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 17), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, który ubiega się o całość zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, o/Mrągowo, nr: 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002 z dopiskiem: Wadium – Przetarg na dostawę z montażem energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED, na terenie gminy Sorkwity.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jego poszczególnych elementów, w następujących przypadkach: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego.
|
IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|