Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522396-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce7cb46a-c5c3-4481-b17b-12842e93e8c9
Biuletyn 522396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
Numer referencyjny KA-2/021/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 16376,42
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł tapicerowanych - 37 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2376,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)