GuidZP400 |
ac7a3e29-11c2-4ac7-a2a5-1939c8adcb77
|
Biuletyn |
531355-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
|
Regon |
10052223800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 233 50 53
|
Zamawiajacy fax |
42 638 59 58
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ec1lodz.pl
|
Adres strony url |
www.ec1lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym”. Umowa o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytycja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ec1lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem
|
Numer referencyjny |
125/DSE/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem.
W skład oprzyrządowania wchodzą:
- 2 stoły robocze:
1. stół do grawerowania,
2. stół do cięcia o budowie ażurowej,
- system podsysu oparów ze stołu roboczego,
- przystawka rotacyjna umożliwiająca grawerowanie przedmiotów cylindrycznych,
- układ nadmuchu powietrza na obrabiany przedmiot,
- zestaw do czyszczenia luster oraz soczewki zgodny z wymaganiami producenta,
- 3 zapasowe soczewki – średnica do ustalenia na etapie realizacji zamówienia,
- systemem filtracji oparów, niewymagający podpięcia do instalacji kominowej - pozwalają-cy na pracę plotera w dobrze wentylowanym zamkniętym pomieszczeniu biurowym,
- jeden zestaw filtrów zamiennych do urządzenia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ).
Sprzęt musi być fabrycznie nowe (nie używany), sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany
z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowany, bez śladu uszkodzeń.
W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowany za cenę określoną w ofercie i umowie.
Wszelkie wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, certyfikatów, atestów, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości
i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosić musi 12 miesięcy.
Wykonawca w ramach obowiązującej umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum raz w roku przeglądu gwarancyjnego oferowanego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
133486,78
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (jeżeli dokumenty nie są dostępne w ogólnodostępnych bezpłatnych bazach).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Treść oferty stanowią:
1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym
do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale.
2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3a do SIWZ), składany w oryginale.
3. Specyfikacja techniczna oferowanego produktu potwierdzająca zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierająca nazwę producenta, model/nr katalogowy oferowanego produktu, wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3b do SIWZ) składana w oryginale.
Poza dokumentami i oświadczeniami wymienionymi powyżej, do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji
lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu:Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
4 000,00 zł (cztery tysiące złotych).
Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 7. Istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-03-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Miejsce i termin otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna. 2) termin otwarcia ofert: dnia 27.03.2018 r. godz. 12:10.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|