GuidZP400 |
fb4b465a-eadd-4b00-9b05-7cc333dd0aa2
|
Biuletyn |
531656-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Zbigniewa Herberta
|
Regon |
367992052
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0672540748
|
Zamawiajacy fax |
48 672540748
|
Zamawiajacy email |
sekretariat_gim_wro@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.gimwronki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkola Podstawowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
gimnazjumwronki.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
gimnazjumwronki.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
|
Numer referencyjny |
SP-6/01/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8
Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6
Część III zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3
Część IV zamówienia:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
KOD CPV 15400000-2
Część V zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03220000-9, 03212100-1
Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0
Część VII zamówienia:
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15330000-0
Część VIII zamówienia:
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
KOD CPV 15600000-4
Część IX zamówienia:
Ryby przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15200000-0
Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3
Część XI zamówienia:
Różne produkty spożywcze,
KOD CPV 15800000-6
Część XII zamówienia:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15810000-9
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika 2 do siwz.
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz.
2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i spełniania warunków w postępowaniu składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.
6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 7 do siwz.
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
8. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę
3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 niniejszej umowy
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Schab bez kości (klasa I)- 450kg.
Karkówka bez kości (klasa I) - 300kg.
Łopatka wieprzowa bez kości (klasa I) - 450kg.
Wołowina bez kości extra (klasa I) - 200kg.
Szynka surowa wieprzowa bez kości (klasa I) - 250kg.
Mięso gulaszowe wieprzowe (klasa I ) - 600kg.
Mięso mielone z łopatki (klasa I ) - 400kg.
Kości wieprzowe od schabu świeże (w całości) - 300kg.
Kości wieprzowe wędzone od schabu (w całości) - 80kg.
Boczek surowy wędzony wieprzowy bez skóry z półtuszy klasy I - 140kg.
Kiełbasa śląska (mięso wieprzowo – wołowego o zawartości mięsa 80% w 100g produktu) - 100kg.
Kiełbasa biała parzona (mięso wieprzowo -wołowe o zawartości mięsa: 80% w 100g produktu) - 50kg.
Blok z mielonki wieprzowej ( z tuszy wieprzowej klasy I) - 60kg.
Szynka gotowana (klasa I) - 80kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Filet z piersi z kurczaka pojedyncza (z tuszy drobiowej klasy A) -1500kg.
Porcje rosołowe (z tuszy drobiowej klasy A) - 400kg.
Wątroba drobiowa (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg.
Mięso drobne z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 350kg.
Udziec z kurczaka (z\ tuszy drobiowej klasy A) - 200kg.
Parówki drobiowe – cienkie (z tuszy drobiowej klasy A, min 80% mięsa drobiowego w 100g produktu - 50 kg.
Filet z piersi z indyka (z tuszy drobiowej klasy A) - 150kg.
Szynka drobiowa min. 90% mięsa drobiowego w 100 g produktu (klasa A) - 100kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce - jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Jaja rozmiar M (10 szt. w opakowaniu) - 8000szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany (3l opakowanie) - 1000l
Oliwa z oliwek opakowanie butelka szklana 1l) - 20l
Smalec wieprzowy czysty (opakowanie - kubek 250g.) - 20kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Marchew - 800kg
Seler korzeń - 400kg
Pietruszka korzeń - 250kg
Czosnek (kraj pochodzenia Polska) -25kg
Natka pietruszki (pęczek o wadze min. 0,05kg) - 2000p. ( pęczek o wadze min 0,05kg)
Kapusta biała - 1000kg
Fasola Jaś karłowy - 200kg
Koperek (pęczek o wadze min. 0,03kg) - 2500p. ( pęczek o wadze min 0,03kg)
Ziemniaki duże - 10000kg
Cebula biała - 200kg
Ogórek szklarniowy (kraj pochodzenia Polska) - 300kg
Groch łuskany połówki - 100kg
Pieczarki Klasa I - 200 kg
Kapusta pekińska- 250 szt.
Pomidor klasa I - 100kg
Sałata lodowa Klasa I - 200szt.
Buraki - 400kg
Szczypiorek naciowy (pęczek o wadze min. 0,01kg) - 300p. ( pęczek o wadze min 0,01kg)
Kapusta modra -200 kg
Sałata masłowa - 200szt.
Por - 500szt.
Banan - 2000kg
Jabłko klasa I - 9000kg
Pomarańcza - 800kg
Gruszka klas I typu Konferencja lub równoważna - 1000kg
Mandarynka klasa I - 600kg
Cytryna - 200kg
Rzodkiewka - 200p. ( pęczek o wadze min 0,1kg)
Kalafior - 150szt.
Papryka świeża (czerwona)klasa I - 100kg
Kapusta włoska - 400kg
Nektarynki klasa I -1000 kg
Papryka świeża (żółta)klasa I - 100kg
Papryka świeża (zielona)klasa I - 100kg
Kiwi - 400kg
Ziemniaki młode polskie - 1500kg
Kapusta biała młoda - 400kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Fasolka żółta cięta mrożona (opakowanie worek 2- 2,5kg) 250kg
Marchewka w kostce mrożona (opakowanie worek 2 - 2,5 kg) 600kg
Brukselka mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) 120kg
Brokuły mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) 150kg
Kalafior mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) 250kg
Groszek mrożony (opakowanie worek 2-2,5kg) 120kg
Fasolka szparagowa żółta cała mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) 100kg
Mieszanka chińska mrożona - bez dodatku ziemniaków (opakowanie worek 2-2,5 kg) 200kg
Szpinak liść mrożony (opakowanie worek 2-2,5 kg) 200kg
Mieszanka warzywna typu bukiet warzyw składający się co najmniej z 4 rodzajów warzyw (opakowanie worek 2-2,5 kg) 600kg
Truskawka mrożona (opakowanie worek od 2-2,5 kg ) 120kg
Barszcz ukraiński mrożony (opakowanie Od 1 kg – 2 kg 30kg
Malina mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) 100kg
Wiśnia mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) 40kg
Kukurydza ziarno mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) 50kg
Zupa jarzynowa (włoszczyzna i inne warzywa z wyjątkiem ziemniaków- opakowanie 2-2,5 kg) 100kg
Marchewka mini ( opakowanie worek 2 -2,5 kg) 500kg
Fasolka mrożona czerwona (opakowanie 2-2,5kg) 100kg
Mieszanka meksykańska (opakowanie 2-2,5kg) 200kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Chrzan tarty (opakowanie od 0,20 kg.) typu „Dymecki” lub równoważny 10kg
Ogórek kwaszony (opakowanie wiaderko o masie Netto 3kg.) 300kg
Kapusta kwaszona z marchewką (opakowanie wiaderko o masie netto 5 kg) 600kg
Ogórek konserwowy typu „Rolnik” lub równoważne (opakowanie od 1 kg -5kg) 600kg
Papryka czerwona typu „Rolnik” lub równoważne ( opakowanie od 1kg – 3kg) 120kg
Koncentrat pomidorowy 30% ekstraktu typu Międzychód lub równoważne (opakowanie od 800g do 3 kg) 350kg
Ketchup łagodny min. 158g pomidorów na100g produktu (opakowanie od 1kg -5 kg) 40kg
Musztarda delikatesowa (opakowanie 1kg) 20kg
Dżem o smaku owoce leśne niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 4 kg wiaderko) typu „Horega” lub równoważny 30kg
Dżem o smaku truskawkowym niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 4 kg wiaderko) typu „Horega” lub równoważny 30kg
Dżem o smaku malinowy niskosłodzony o zawartości owoców min 45g w 100g produktu (opakowanie od 4 kg wiaderko) typu „Horega” lub równoważny 30kg
Naturalny sok jabłkowo - truskawkowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l-5l) 600 l
Naturalny sok jabłkowo - marchwiowo – bananowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l-5l) 600l
Naturalny sok jabłkowo - pomarańczowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l-5l) 600l
Naturalny sok jabłkowo - malinowy tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l-5l) 600l
Naturalny sok jabłkowo - czarna porzeczka tłoczony z całych owoców bez dodatku cukru, naturalnie słodzony ( opakowanie od 2l-5l) 600l
Brzoskwinia w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) 60kg
Ananas w puszce (opakowanie od 850g do 3 kg) 60kg
Kukurydza konserwowa typu „Pudliszki” lub równoważne (opakowanie od 400g) 40kg
Powidła śliwkowe 285g typu „Międzychód” lub równoważne 20kg
Syrop owocowy wiśniowy (opakowanie 680ml) typu „Herbapol” lub równoważne 50szt. (opakowanie 680ml)
Syrop owocowy malinowy (opakowanie 680ml) typu „Herbapol” lub równoważne 50szt. (opakowanie 680ml)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Kasza jęczmienna (opakowanie 5 kg) 500kg
Mąka pszenna wrocławska typ 500 (opakowanie 1 kg) 800kg
Ryż paraboliczny (opakowanie 5 kg) 500kg
Kasza manna (opakowanie 1 kg) 130kg
Mąka ziemniaczana – skrobia superior (opakowanie 1 kg) 30kg
Ryż biały (opakowanie 1kg) 50kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Filet śledziowy matias – solony (opakowanie wiaderko 3 kg) 60kg.
Filet z miruny głęboko mrożony 600kg
Filet z dorsza Atlantycki bez skóry głęboko mrożony 600kg
Paluszki rybne min 65 % fileta z Mintaja 200kg
Krokiet rybny z serem min 45 % fileta z Mintaja 280kg
Filet śledziowy w zalewie octowej (opakowanie wiaderko 3 kg) 30kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Masło extra o zawartości tłuszczu 82% (opakowanie kostka 200g) 1000szt. (opakowanie kostka 200g)
Śmietana zawartość tłuszczu 30% (opakowanie folia 500ml) 480l
Mleko zawartość tłuszczu 2% ( butelka lub karton -1l) 2500l
Śmietana ukwaszana zawartość tłuszczu 18 % (opakowanie kubek od 400 g do 3 kg) 300kg
Twaróg tłusty zawartość tłuszczu 8g/100g produktu (opakowanie kostka 250g) 200kg
Ser żółty tarty -typu "Gouda" lub równoważny (zawartość tłuszczu min 25g/ 100g produktu; białka min 25g/100g produktu; węglowodany i tłuszcze 0g/100g produktu; opakowanie 1 kg) 30kg
Jogurt naturalny gęsty (opakowanie od 370g do 3 kg) 60kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Ocet spirytusowy 10% kwasowości (opakowanie butelka 500 ml) l 60
Sól spożywcza jodowana (opakowanie 1 kg) kg 300
Sól sodowo - potasowa (opakowanie min. 350g-1,5kg) kg 200
Budyń śmietankowy z cukrem typu „Winiary” lub równoważny (opakowanie 1,3 kg) kg 70
Budyń wanilinowy z cukrem typu „Winiary” lub równoważny (opakowanie 1,3 kg) kg 70
Liść laurowy (opakowanie 100g) kg 2
Ziele angielskie kulki (opakowanie min. 500 g) kg 3
Żurek śląski zakwas typu „Rolnik” lub równoważne (opakowanie butelka 370 ml) szt. (opakowanie butelka 370 ml) 150
Cukier biały (opakowania 1 kg) kg 800
Majeranek suszony (opakowanie od 250g - 500g) kg 15
Kisiel truskawkowy z cukrem typu Winiary lub równoważny (opakowanie 1,3 kg ) kg 60
Kisiel cytrynowy z cukrem i witaminą C typu Winiary lub równoważny (opakowanie od 1 - 1,3 kg ) kg 60
Pieprz czarny mielony (opakowanie 1 kg) kg 10
Pyzy świeże (opakowanie 9 sztuk) op. (opakowanie 9 sztuk) 1800
Galaretka truskawkowa typu „Winiary” lub równoważny (opakowanie 1,3 kg) kg 50
Galaretka pomarańczowa typu „Winiary” lub równoważny (opakowanie 1,3 kg) kg 50
Makaron świderki z pszenicy durum zawierający Jaja (opakowanie od 1-3kg) typu „Lubella” lub równoważny kg 250
Makaron rurki z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie od 1kg – 3kg) typu „Lubella” lub równoważny kg 200
Makaron spaghetti z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie od 1kg – 3kg) typu „Lubella” lub równoważny kg 250
Sezam- ziarno 100% naturalny (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) kg 10
Słonecznik łuskany (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) kg 15
Pestki dyni łuskane świeże (opakowanie 0,5 kg lub 1kg) kg 15
Woda mineralna niegazowana typu „Kropla Beskidu” lub równoważna (opakowanie butelka plastikowa 0,5l) szt. (opakowanie butelka plastikowa 0,5l) 8000
Cukier puder (opakowanie min 0,5 kg) kg 10
Cukier wanilinowy (opakowanie min 0,16g) kg 20
Drożdże (opakowanie od 0,5kg do 1kg) kg 5
Herbata ekspresowa „Lipton Earl Grey” lub równoważna (opakowanie 100szt) szt. (opakowanie 100 szt.) 100
Herbata ekspresowa owocowa cytrynowa typu „Saga” lub równoważna (opakowanie 25 saszetek) szt. (opakowanie 25 saszetek) 200
Herbata ekspresowa malina z żurawiną bez sztucznych aromatów herbacianych typu „Herbapol” lub równoważna (opakowanie 20 saszetek- 60g) szt. (opakowanie 20 saszetek- 60g) 200
Herbata ekspresowa malinowa z cytryną bez sztucznych aromatów herbacianych typu „Herbapol” lub równoważna (opakowanie 20 saszetek-60g) szt. (opakowanie 20 saszetek-60g) 200
Bazylia (opakowanie o masie od 0,5 kg do 1kg) 2kg
Zioła prowansalskie (opakowanie o masie od 0,5 kg do 1kg) 2kg
Papryka słodka ( opakowanie o masie od 0,5 kg do1kg) 18kg
Papryka ostra ( opakowanie o masie od 0,5 kg do 1kg) 3kg
Czosnek suszony – granulowany(opakowanie o masie od 0,5 kg -1kg) 35kg
Tymianek (opakowanie o masie od 0,5 kg do 1kg) 2kg
Kminek mielony (opakowanie o masie 0,5 kg) 2kg
Przyprawa Curry (opakowanie o masie 0,5 kg) 15kg
Rozmaryn (opakowanie o masie od 0,5 kg do 1kg) 2kg
Imbir mielony (opakowanie o masie 0,5kg) 1kg
Miód wielokwiatowy naturalny (opakowanie słoik od 1l do 3l) 300l
Żelatyna naturalna (opakowanie 0,5 kg do 1kg) 40kg
Makaron nitki rosołowy z pszenicy durum zawierający jaja (opakowanie od 1kg – 3kg) 150kg
Przyprawa warzywna do potraw naturalna (opak. 0,5 kg do 1 kg) 50kg
Herbata miętowa ekspresowa typu „Herbapol” lub równoważna (opakowanie od 20 saszetek ) 200szt. (opakowanie od 20 saszetek )
Groszek ptysiowy typu „Knorr” lub równoważne (opakowanie 1 kg) 10kg
Makaron średnie muszelki z pszenicy durum zawierający Jaja (opakowanie od 1-3kg) typu „Lubella” lub równoważny 200kg
Majonez lekki 0% tłuszczu typu Winiary lub równoważny o masie netto od 700 ml do 3l 120l
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Bułka tarta pszenna - opakowanie od 0,5 kg do 1 kg 180kg
Bułka pszenna o wadze od 0,06kg 9000szt.
Chleb razowy z ziarnami krojony o wadze min. 0,50 kg -0,60kg 800szt.
Drożdżówka z serem słodzona miodem o wadze min.100g bez dodatku cukru pudru 2000szt.
Drożdżówka z owocem słodzona miodem o wadze min.100g bez dodatku cukru pudru 2000szt.
Drożdżówka z budyniem słodzona miodem o wadze min. 100g bez dodatku cukru pudru 2000szt.
Koperta z jabłkiem z ciasta francuskiego o wadze min. 100g 2000szt.
Chleb pszenno – żytni waga od 700 g-800 g 900szt.
Pączki z marmoladą słodzone miodem o wadze min 100g bez dodatku cukru 1800szt.
Rogale z marmoladą słodzone miodem o wadze min.100g bez dodatku cukru 1800szt.
|
| |