Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532397-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość oraz wartość artykułów biurowych i papierniczych jakie powinny być dostarczone sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, który ma te same bądź lepsze parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego opisanego w SIWZ. 2) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez Zamawiającego lub lepsze. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym produkcie musi znaleźć się ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego Wykonawca dostarczy opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu równoważnego. 4) Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły biurowe i papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zastosowane w postępowaniu preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8bda263-61c4-4f8d-b434-08af5cd965f3
Biuletyn 532397-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
Numer referencyjny EZP-252-5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość oraz wartość artykułów biurowych i papierniczych jakie powinny być dostarczone sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, który ma te same bądź lepsze parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego opisanego w SIWZ. 2) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez Zamawiającego lub lepsze. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym produkcie musi znaleźć się ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego Wykonawca dostarczy opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu równoważnego. 4) Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły biurowe i papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zastosowane w postępowaniu preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł. oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł. oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli: - ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik; - w postępowaniu uczestniczą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie W w/w przypadkach pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane zostały we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres niezmienności cen
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)