GuidZP400 |
d99fddad-f978-4f83-83b6-8493b9cea3eb
|
Biuletyn |
533386-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
112639460000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3149700
|
Zamawiajacy fax |
22 3149900
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych w Oddziałach Regionalnych AMW wymienionych w SIWZ
|
Numer referencyjny |
BP-DZP.7720.5.2018/12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.1-1.7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dotyczące terminu, o którym mowa w II.8) Ogłoszenia: Termin realizacji dla części nr 1, 2, 3, 5, 7 wynosi do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego, dla części nr 4 - do 30 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego, dla części nr 6 - do 20 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z paragrafem 9 ust. 2 i 3 IPU: "2. Umowa może być zmieniona wyłącznie w niżej określonych przypadkach:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
a w szczególności niedostępności wyposażenia wykazanego w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku wyposażenia;
b) Zmiany, o których mowa w pkt a) powyżej, mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 10 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie.
c) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
- wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (o okres wstrzymania realizacji umowy).
3. Zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności."
|
IV 4 4 data |
2018-03-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
OR w POZNANIU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 1.1 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 1 – 105 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej dla OR w POZNANIU.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OR w ZIELONEJ GÓRZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.2 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2 – 162 sztuk kołder antyalergicznych, 162 sztuk poduszek antyalergicznych, 12 sztuk koców i 324 komplety (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej dla OR w ZIELONEJ GÓRZE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
OR w BYDGOSZCZY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.3 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3 – 700 sztuk prześcieradeł, 700 sztuk poszew, 700 sztuk poszewek, 250 sztuk koców dla OR w BYDGOSZCZY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
OR w LUBLINIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 30 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.4 do SIWZ.
CZĘŚĆ NR 4 – 470 poszewek, 370 poszw, 420 prześcieradeł, 47 poduszek, 49 koców i 22 worki na brudną bieliznę dla OR w LUBLINIE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
OR w WARSZAWIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.5 do SIWZ.
CZĘŚĆ NR 5 – 470 sztuk kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 13 sztuk prześcieradeł z gumką, 277 sztuk poduszek i 457 sztuk kołder dla OR w WARSZAWIE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
OR w OLSZTYNIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 20 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.6 do SIWZ.
CZĘŚĆ NR 6 – 230 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 150 sztuk poduszek, 150 sztuk kołder i 230 sztuk koców dla OR w OLSZTYNIE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
OR w SZCZECINIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.7 do SIWZ.
CZĘŚĆ NR 7 – 200 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 300 sztuk narzut, 500 sztuk ręczników hotelowych 50x100cm i 500 sztuk ręczników hotelowych 70x140 cm dla OR w SZCZECINIE.
|
| |