DOSTAWĘ ODZIEŻY WOJSKOWEJ ORAZ BUTÓW SPORTOWYCH – 2 części

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534445-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży wojskowej oraz butów sportowych z podziałem na części:
Część 1: Dostawa obuwia sportowego – zgodnie z załącznikiem
1 do SIWZ;
Część 2: Dostawa odzieży wojskowej – zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
Główny przedmiot zamówienia CPV – 18100000-0 – odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 18800000-7 – obuwie (cz. 1); CPV – 18400000-3 - odzież specjalna i dodatki (cz.2).
1. Cały przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj), musi posiadać na opakowaniu oryginalne opisy, niepreparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, producenta i zastosowaniem danego materiału bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta
2. Na opakowaniu, metkach winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwą producenta, składem surowcowym i zastosowaniem danego materiału oraz instrukcją dotyczącą sposobu konserwacji dołączona do produktu. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
3. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży/obuwia oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży wojskowej/obuwia nie może przekraczać kwoty 3.500,00- zł brutto.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
5. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji (maksymalnie 24 miesiące) jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy.
7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje odzież roboczą i ochronną (skład, przeznaczenie przedmiotu zamówienia zgodne z opisem określonym w załączniku 1 do SIWZ) równorzędnych lub lepszych w stosunku do wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczna (WDTT) - załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9baced8b-7e2d-4462-ae64-29ed3303be3f
Biuletyn 534445-N-2018
Zamawiajacy nazwa 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34126041200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 147
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 411 361
Zamawiajacy fax 261 411 313
Zamawiajacy email 11wog.szpub@ron.mil.pl
Adres strony url www.11wog.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.11wog.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ ODZIEŻY WOJSKOWEJ ORAZ BUTÓW SPORTOWYCH – 2 części
Numer referencyjny NR 9/ZP/D/MUND/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży wojskowej oraz butów sportowych z podziałem na części: Część 1: Dostawa obuwia sportowego – zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ; Część 2: Dostawa odzieży wojskowej – zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. Główny przedmiot zamówienia CPV – 18100000-0 – odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 18800000-7 – obuwie (cz. 1); CPV – 18400000-3 - odzież specjalna i dodatki (cz.2). 1. Cały przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj), musi posiadać na opakowaniu oryginalne opisy, niepreparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, producenta i zastosowaniem danego materiału bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta 2. Na opakowaniu, metkach winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwą producenta, składem surowcowym i zastosowaniem danego materiału oraz instrukcją dotyczącą sposobu konserwacji dołączona do produktu. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim. 3. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży/obuwia oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży wojskowej/obuwia nie może przekraczać kwoty 3.500,00- zł brutto. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji (maksymalnie 24 miesiące) jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje odzież roboczą i ochronną (skład, przeznaczenie przedmiotu zamówienia zgodne z opisem określonym w załączniku 1 do SIWZ) równorzędnych lub lepszych w stosunku do wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczna (WDTT) - załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PL
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień podpisania umowy. Dostawę należy zrealizować w terminie min. 20 – max. 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-14.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W celu określenia dokładnego terminu wykonania zamówienia, Wykonawca deklaruje ilość dni roboczych, wpisując je w punkcie 7 załącznika nr 5 do SIWZ (formularz ofertowy).
Okreslenie warunkow warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowany dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: - opis przedmiotu zamówienia, który ma zostać dostarczony, w formie katalogu lub wydruku ze strony internetowej Producenta, potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi określonymi w WDTT.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zał. nr 9. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 9 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zaleca się wg wzoru) o treści załącznika nr 5 do SIWZ, w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Zestawienie cenowe zgodne z wykazem asortymentu - zaleca się wg wzoru załącznik nr 7. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Listę oraz dokumenty bądź informacje wykonają również Wykonawcy wspólnie składający ofertę. Wzór złącznik nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa pkt. 1 5. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp oraz w części VII ust. 2 SIWZ: 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: - opisów przedmiotów zamówienia, który ma zostać dostarczony, w formie katalogu lub wydruku ze strony internetowej Producenta, potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi określonymi w WDTT 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w części VI pkt. 1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Pzp., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126). 8. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz dokumenty określające sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego. 9. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp., Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, o których mowa w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126). 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 Pzp. oraz w Części VII ust. 2 SIWZ zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 11. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w ust. 5-6 oraz 8. W tym samym terminie Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w ust. 7. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5-9: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż przed upływem terminu, o którym mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126). 14. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 15. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 16. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 17. Dokumenty wymienione w SIWZ są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 18. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą lub osoba/osoby upoważniona/upoważnione do podpisania oferty w zakresie udzielonego pełnomocnictwa. 19. UWAGA: Pełnomocnictwo Wykonawca załącza do oferty w formie oryginału lub poświadczone notarialnie „za zgodność z oryginałem”. 20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 21. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 22. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1-5, oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 6, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 23. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1. w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, niecierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2. zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3. zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4. ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy; 5. potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 6. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7. Zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia sportowego;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBUWIA SPORTOWEGO Buty sportowe - WDTT 904/MON Opis ogólny wyrobu Buty sportowe - wzór 904/MON przeznaczone są do użytkowania całorocznego przez żołnierzy w obiektach sportowych zamkniętych i otwartych. Buty sportowe wykonane są ze skóry bydlęcej welurowej w połączeniu z materiałem trójwarstwowym na podeszwie z gumowym antypoślizgowym bieżnikiem i poliuretanową między podeszwą . W rozwiązaniu konstrukcyjnym cholewki zastosowano system sznurowany. Obuwie montowane jest systemem bezpośredniego wtrysku między podeszwy poliuretanowej z zastosowaniem podeszwy gumowej. Buty sportowe produkowane są w tęgości średniej w rozmiarach od 5 do 13 co jeden numer, według numeracji angielskiej. Wymagania techniczne Do wykonania butów sportowych obowiązuje: - zatwierdzona wojskowa dokumentacja techniczno - technologiczna, (WDTT 904/MON) - zatwierdzony wzór Wykaz materiałów zasadniczych i dodatków Noski, Podkrążki, Tylniki, Obłożyny - skóra bydlęca welurowa hydrofobizowana w kolorze granatowym, grubość 1,6 - 1,8 mm Przyszwy, Nadstawka - Obłożyna - materiał trójwarstwowy: dzianina poliestrowa w kolorze granatowym (masa pow. 335 ± 15g/m2 ), pianka PU (grubość 3mm), włóknina obuwiowa typu „cambrelle” (masa pow. 120 ± 10g/m2). Wstawki przyszew i tylników, Ozdoby języków - materiał tworzywowy typu „skaden” w kolorze szarym, grubość 1,0 - 1,2 mm Podszewki tylników, obłożyn i języków - dzianina poliamidowa dystansowa (układ trójwarstwowy) - masa powierzchniowa 340 ± 20 g/m2 Wypełnienie nadstawka - obłożyna - pianka poliuretanowa (PU), grubość 15 mm Wypełnienie języków - pianka poliuretanowa (PU), grubość 5 mm Oczka obuwnicze - metalowe lakierowane w kolorze szarym Podkładki pod oczka - metalowe Uchwyty cholewek - taśma poliamidowa, szerokość 12 mm Wyściółki - poliuretanowe (PU) + dwoina bydlęca Zakładki - wtryskowe tworzywo termoplastyczne Podpodeszwy - włóknina podpodeszwowa syntetyczna, igłowana, grubość 2,5 mm Podeszwy - dwuwarstwowe - PU + guma Nici - syntetyczne 81±15 tex Sznurowadła - taśma sznurowadłowa w kolorze szarym, szerokość 7 - 8 mm, długość 125 cm Oczko - wywietrznik - metalowe lakierowane w kolorze granatowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży wojskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODZIEŻY SPORTOWEJ SKARPETY SPORTOWE - WDTT 545/MON Skarpety sportowe wykonane z przędzy bawełnianej platerowanej przędzą poliamidową. Cholewka i stopa w splocie lewoprawym. Dolna część ściągacza z wrobioną po wewnętrznej stronie przędzą bawełnianą w układzie pluszowym typu frotte, a górna część ściągacza w splocie lewoprawym ściągaczowym z dodatkiem przędzy elastycznej typu „gumiteks” (w oplocie) z mankietem przełożonym do wewnątrz. Spód stopy, pięta i palce wykonane w splocie lewoprawym, z wrobioną po wewnętrznej stronie przędzą bawełnianą w układzie pluszowym typu frotte. Skarpetki wykonane z przędzy barwionej. Dokumenty powołane: Do stosowania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie dokumentu powołanego (łącznie ze zmianami).  Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna dla skarpety sportowe – WDTT 545/MON;  Ustawa z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr. 235, poz. 1700 z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 136.). 1. Wymagania:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla skarpet sportowych – WDTT 545/MON; 2. Trwałość:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla skarpet sportowych – WDTT 545/MON; 3. Metody badań:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla skarpet sportowych – WDTT 545/MON; 4. Pakowanie, znakowanie, przechowywanie:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla skarpet sportowych – WDTT 545/MON;  Opakowanie zbiorcze: kartony zbiorcze. KOSZULKA SPORTOWA - WDTT 504/MON Przedmiotem zamówienia jest koszulka sportowa - wzór 504/MON. Koszulka z krótkimi rękawami, wykonana jest z dzianiny bawełnianej interlokowej w kolorze niebieskim. Dekolt wyrobu wykończony plisą koloru chabrowego z dzianiny ściągaczowej o splocie dwuprawym 1 x 1. W ramionach oraz rękawach wszyta jest wstawka o szerokości 7 cm, z dzianiny interlokowej w kolorze chabrowym. Rękawy i dół koszulki wykończone są podwinięciem na stębnówce dwuigłowej łańcuszkowej. Dokumenty powołane: Do stosowania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie dokumentu powołanego (łącznie ze zmianami).  Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna dla skarpety sportowe – WDTT 545/MON;  Ustawa z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr. 235, poz. 1700 z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych Na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 136.). 1. Wymagania:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla koszulki sportowej – WDTT 504/MON; 2. Trwałość:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla koszulki sportowej – WDTT 504/MON; 3. Metody badań:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla koszulki sportowej – WDTT 504/MON; 4. Pakowanie, znakowanie, przechowywanie:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla koszulki sportowej – WDTT 504/MON; Opakowanie zbiorcze: kartony zbiorcze. SPODENKI SPORTOWE - WDTT 307/MON Przedmiotem zamówienia są spodenki sportowe - wzór 307/MON. Góra spodenek wykończona obrębem imitującym pasek, przestębnowana trzykrotnie. W obrębie imitującym pasek umieszczona taśma elastyczna oraz sznurek odzieżowy pleciony do ściągnięcia spodenek w pasie. Dolne krawędzie nogawek wykończone lamówką. Przy szwach bocznych, na nogawkach przednich naszyte dekoracyjne paski, po dwa na każdej nogawce, a w szwie bocznym umieszczona wypustka. Od wewnętrznej strony spodenek doszyty do krawędzi imitacji paska wkład z poliestrowej dzianiny siatkowej. Otwory nogawek wkładu poliestrowego wykończone obrębem, wewnątrz którego umieszczona taśma elastyczna. W prawym szwie bocznym wykonana kieszeń wpuszczana. Dokumenty powołane: Do stosowania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie dokumentu powołanego (łącznie ze zmianami).  Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna dla spodenek sportowych – WDTT 307/MON;  Ustawa z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr. 235, poz. 1700 z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 136.). 1. Wymagania:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla spodenek sportowych – WDTT 307/MON; 2. Trwałość:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla spodenek sportowych – WDTT 307/MON; 3. Metody badań:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla spodenek sportowych – WDTT 307/MON; 4. Pakowanie, znakowanie, przechowywanie:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla spodenek sportowych – WDTT 307/MON;  Opakowanie zbiorcze: kartony zbiorcze. DRES SPORTOWY - WDTT 503/MON Przedmiotem zamówienia jest dres sportowy - wzór 503/MON. Dres sportowy wykonany jest z dzianiny lewoprawej z podbiciem i przewiązaniem, niedrapanej w kolorze podstawowym granat. Wyrób dwubarwny. Bluza zapinana na zamek rozdzielczy kostkowy. W szwach bocznych dwie kieszenie. Na niebieskim karczku są naszyte dwa ozdobne paski w kolorze podstawowym. Dekolt wykończony kołnierzem. Dół bluzy i rękawów wykończony ściągaczem w kolorze dzianiny podstawowej. Spodnie z kontrastowym lampasem, na którym naszyte są dwa ozdobne paski w kolorze podstawowym. Pas ściągnięty gumą. W szwach bocznych dwie kieszenie. Dół nogawek wykończony ściągaczem w kolorze podstawowym. Dokumenty powołane: Do stosowania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie dokumentu powołanego (łącznie ze zmianami).  Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna dla dresu sportowego – WDTT 503/MON;  Ustawa z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr. 235, poz. 1700 z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 136.). 1. Wymagania:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla dresu sportowego – WDTT 503/MON; 2. Trwałość:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla dresu sportowego – WDTT 503/MON; 3. Metody badań:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla dresu sportowego – WDTT 503/MON; 4. Pakowanie, znakowanie, przechowywanie:  Zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dla dresu sportowego – WDTT 503/MON; Opakowanie zbiorcze: kartony zbiorcze.
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)