Usługi wsparcia dla Systemu QNT Quorum, obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, planowania i budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej z możliwością udostępniania przez stronę intranetową informacji kadrowych, płacowych i wyposażenia dla każdego pracownika przez okres 24 miesięcy

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533048-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługi wsparcia dla Systemu QNT Quorum, obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, planowania i budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej z możliwością udostępniania przez stronę intranetową informacji kadrowych, płacowych i wyposażenia dla każdego pracownika przez okres 24 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8627567-964f-46ac-9625-565ffcb96f8e
Biuletyn 533048-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Regon 36318962500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 583 88 28
Zamawiajacy fax 22 583 88 50
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl
Adres strony url https:/www.mgm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gospodarkamorska.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa (Kancelaria Główna Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Zeglugi Śródlądowej) Godziny pracy Kancelarii - od poniedziałku do piątku od 8.15 - 16.15 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Nazwa nadana zamowieniu Usługi wsparcia dla Systemu QNT Quorum, obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, planowania i budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej z możliwością udostępniania przez stronę intranetową informacji kadrowych, płacowych i wyposażenia dla każdego pracownika przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny BA.ZZP.2610.3.2018.RB
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługi wsparcia dla Systemu QNT Quorum, obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, planowania i budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej z możliwością udostępniania przez stronę intranetową informacji kadrowych, płacowych i wyposażenia dla każdego pracownika przez okres 24 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 610840,00
Waluta calosc pl
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie, minimum 3 usługi o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, polegające na usługach asysty zintegrowanego systemu informatycznego w którego skład wchodziły moduły: Kadry, Płace, Finansowo Księgowy wraz ze sprowazdawczością, Asystenta Zarzadzania Finansowaniem, Środki Trwałe, Magazyn, Elektroniczna Informacja Kadrowa, eWnioski, QDeklaracje. B. Skierują do realizacji zamówienia, co najmniej 5 osobowy Zespół, posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, składający się z 1. Co najmniej dwóch architektów systemów - posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej odrębnych projektów rozbudowy funkcjonalności systemów informatycznych. 2. co najmniej trzech konsultantów wiodących w obszarze funkcjonalnym: kadry, płace, finanse i księgowość, sprawozdawczość, budżet zadaniowy, majątek posiadających (każdy z konsultantów) doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych. Role członków zespołu wymienionych w pkt 1)- 2) nie mogą być łączone z którąkolwiek z innych ról.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ zamawiający na zasadach określonych w pkt 5.3 SIWZ wezwie wykonawcę do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3.1 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (składany w oryginale, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (składane w oryginale); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składany w oryginale; sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do art. 26 ust. 2c ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: a. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, wraz z arkuszem wyceny stanowiący załącznik do formularza ofertowego. b. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), c. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2 oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3 lit. a. SIWZ, e. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dowody potwierdzające oddanie wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinny zostać załączone do oferty (w oryginale). f. Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas udostępnienia plików z nowelizacją oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawa
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas rozpoznania i usunięcia błędów
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)