GuidZP400 |
1c1f8f20-73ad-42ff-9adc-4a72148c158e
|
Biuletyn |
534262-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Trzebinia
|
Regon |
52723300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebinia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 121 227
|
Zamawiajacy fax |
326 121 147
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.trzebinia.pl
|
Adres strony url |
www.trzebinia.pl / BIP
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.trzebinia.pl / BIP
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.trzebinia.pl / BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej z zachowaniem formy pisemnej, przesłanie oferty pocztą, kurierem, dostarczenie osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, Biuro Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową , pok. nr 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego - drukarki”
|
Numer referencyjny |
SIA.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk drukarek laserowych wysokowydajnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą.
b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą.
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą.
d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).
e ) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji
Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp.
Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul.
Rynek 18, II piętro- pok. nr 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym wg projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
17.1 siwz. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w
szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki
wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego
wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione
łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie lub umowie ramowej;
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub
umowie ramowej;
4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c)w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego
podwykonawców;
5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp.
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie”.
17.2 siwz. Zmiany w umowie dotyczyć mogą również zmiany Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).
Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiany w treści umowy o których mowa w ppkt. 17.1 i 17.2 wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznają, że zaszły wskazane powyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-03-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|