Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków:
1. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Odpady zmieszane” o powierzchni 1500 cm2 , kolor biały w ilości 46 900 sztuk.
2. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Metale i tworzywa sztuczne” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
3. Worki zielone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Szkło” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 15 000 sztuk.
4. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Papier” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
5. Worki brązowe, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „BIO” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 15 000 sztuk.
6. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Popiół” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 17 000 sztuk.
7. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 40 mikronów, o pojemności 80l (min.55 x 70 ) bez nadruku w ilości 6 000 sztuk.
8. Worki czerwone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne ” wymiarach
25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 5 000 sztuk.
9. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne” o wymiarach 25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 1 000 sztuk.
Worki powinny posiadać mocny i trwały zgrzew oraz charakteryzować się wytrzymałością, rozciągliwością i wymaganą grubością. |
GuidZP400 |
b027e2ef-df35-437e-a44b-039b6e1a127f
|
Biuletyn |
534324-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
|
Regon |
67057488300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
76
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 3802000
|
Zamawiajacy fax |
48 3802033 wew. 17, 48 3847607
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@radkom.com.pl
|
Adres strony url |
http://radkom.com.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, przez posłańca albo za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PPUH ''RADKOM" Sp. z o. o. ul. Witosa 94, 26-600 Radom - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków na odpady.
|
Numer referencyjny |
9/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków:
1. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Odpady zmieszane” o powierzchni 1500 cm2 , kolor biały w ilości 46 900 sztuk.
2. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Metale i tworzywa sztuczne” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
3. Worki zielone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Szkło” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 15 000 sztuk.
4. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Papier” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
5. Worki brązowe, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „BIO” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 15 000 sztuk.
6. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Popiół” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 17 000 sztuk.
7. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 40 mikronów, o pojemności 80l (min.55 x 70 ) bez nadruku w ilości 6 000 sztuk.
8. Worki czerwone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne ” wymiarach
25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 5 000 sztuk.
9. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne” o wymiarach 25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 1 000 sztuk.
Worki powinny posiadać mocny i trwały zgrzew oraz charakteryzować się wytrzymałością, rozciągliwością i wymaganą grubością.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
11
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, Zamawiający żąda dokumentów:
- oświadczenia potwierdzającego spełnienie, przez dostarczone worki, wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
2. Inne dokumenty (jeśli dotyczy):
- informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp,- obowiązek podatkowy u Zamawiającego, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ,
- pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika,
- w przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn. terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „siwz” do wartości umownej z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmiany jednostkowej ceny ofertowej określonej w ofercie Wykonawcy
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „siwz” z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 5 okres |
30
|