Dostawa worków na odpady.

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534324-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków:
1. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Odpady zmieszane” o powierzchni 1500 cm2 , kolor biały w ilości 46 900 sztuk.
2. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Metale i tworzywa sztuczne” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
3. Worki zielone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Szkło” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 15 000 sztuk.
4. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Papier” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk.
5. Worki brązowe, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „BIO” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 15 000 sztuk.
6. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Popiół” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 17 000 sztuk.
7. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 40 mikronów, o pojemności 80l (min.55 x 70 ) bez nadruku w ilości 6 000 sztuk.
8. Worki czerwone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne ” wymiarach
25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 5 000 sztuk.
9. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne” o wymiarach 25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 1 000 sztuk.

Worki powinny posiadać mocny i trwały zgrzew oraz charakteryzować się wytrzymałością, rozciągliwością i wymaganą grubością.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b027e2ef-df35-437e-a44b-039b6e1a127f
Biuletyn 534324-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
Regon 67057488300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 3802000
Zamawiajacy fax 48 3802033 wew. 17, 48 3847607
Zamawiajacy email zaopatrzenie@radkom.com.pl
Adres strony url http://radkom.com.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przez posłańca albo za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PPUH ''RADKOM" Sp. z o. o. ul. Witosa 94, 26-600 Radom - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków na odpady.
Numer referencyjny 9/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków: 1. Worki czarne wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Odpady zmieszane” o powierzchni 1500 cm2 , kolor biały w ilości 46 900 sztuk. 2. Worki żółte wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l (1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Metale i tworzywa sztuczne” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk. 3. Worki zielone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Szkło” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 15 000 sztuk. 4. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Papier” o powierzchni 1500 cm2 , kolor czarny w ilości 38 000 sztuk. 5. Worki brązowe, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „BIO” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 15 000 sztuk. 6. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 80 mikronów, o pojemności 120l ( 1050x700) z nadrukiem : logo, adres, nr telefonu, napis „Popiół” o powierzchni 1500 cm2, kolor biały w ilości 17 000 sztuk. 7. Worki szare, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 40 mikronów, o pojemności 80l (min.55 x 70 ) bez nadruku w ilości 6 000 sztuk. 8. Worki czerwone, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne ” wymiarach 25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 5 000 sztuk. 9. Worki niebieskie, wykonane z surowca LDPE, grubości co najmniej 60 mikronów, o wymiarach (700mm x 400mm ) z nadrukiem : logo, napis „odpady medyczne” o wymiarach 25 cmx25cm, kolor czarny w ilości 1 000 sztuk. Worki powinny posiadać mocny i trwały zgrzew oraz charakteryzować się wytrzymałością, rozciągliwością i wymaganą grubością.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 11
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, Zamawiający żąda dokumentów: - oświadczenia potwierdzającego spełnienie, przez dostarczone worki, wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Inne dokumenty (jeśli dotyczy): - informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp,- obowiązek podatkowy u Zamawiającego, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, - pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn. terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „siwz” do wartości umownej z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmiany jednostkowej ceny ofertowej określonej w ofercie Wykonawcy 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „siwz” z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 97,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 3,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)