Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych. Zamówienie składa się z 22 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Kompresy niejałowe,
Pakiet nr 2 – Kompresy z włókniny,
Pakiet nr 3 – Kompresy jałowe z nitką RTG,
Pakiet nr 4 – Kompresy jałowe i serwety operacyjne,
Pakiet nr 5 – Gaza jałowa, niejałowa,
Pakiet nr 6 – Plastry opatrunkowe,
Pakiet nr 7 – Opaski dziane i elastyczne,
Pakiet nr 8 – Opaski gipsowe i podgipsowe,
Pakiet nr 9 – Przylepiec z centralnym opatrunkiem,
Pakiet nr 10 – Materiały opatrunkowe: chusta trójkątna, rękawy siatkowe, rękawy podgipsowe,
Pakiet nr 11 – Setony i tupfery,
Pakiet nr 12 – Kompresy jałowe, opatrunki do mocowania centralnego wkłucia, jałowa opaska elastyczna,
Pakiet nr 13 – Gąbki żelatynowe,
Pakiet nr 14 – Lignina i wata,
Pakiet nr 15 – Opatrunek na wenflon,
Pakiet nr 16 – Opatrunki laryngologiczne,
Pakiet nr 17 – Opatrunki specjalistyczne na odleżyny,
Pakiet nr 18 – Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych, opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych,
Pakiet nr 19 – Opatrunek nosowy,
Pakiet nr 20 – Sterylny opatrunek do mocowania kaniul przeźroczysty,
Pakiet nr 21 – Pieluchomajtki dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego,
Pakiet nr 22 – Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia.
|
GuidZP400 |
1993af0b-7c0b-4282-9cde-5410c28f65ac
|
Biuletyn |
534341-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
|
Regon |
24083705400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-219
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 41 30 111
|
Zamawiajacy fax |
32 41 30 112
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-219 Sosnowiec, ul. Szpialna 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH
|
Numer referencyjny |
ZP-2200-13/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych. Zamówienie składa się z 22 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Kompresy niejałowe,
Pakiet nr 2 – Kompresy z włókniny,
Pakiet nr 3 – Kompresy jałowe z nitką RTG,
Pakiet nr 4 – Kompresy jałowe i serwety operacyjne,
Pakiet nr 5 – Gaza jałowa, niejałowa,
Pakiet nr 6 – Plastry opatrunkowe,
Pakiet nr 7 – Opaski dziane i elastyczne,
Pakiet nr 8 – Opaski gipsowe i podgipsowe,
Pakiet nr 9 – Przylepiec z centralnym opatrunkiem,
Pakiet nr 10 – Materiały opatrunkowe: chusta trójkątna, rękawy siatkowe, rękawy podgipsowe,
Pakiet nr 11 – Setony i tupfery,
Pakiet nr 12 – Kompresy jałowe, opatrunki do mocowania centralnego wkłucia, jałowa opaska elastyczna,
Pakiet nr 13 – Gąbki żelatynowe,
Pakiet nr 14 – Lignina i wata,
Pakiet nr 15 – Opatrunek na wenflon,
Pakiet nr 16 – Opatrunki laryngologiczne,
Pakiet nr 17 – Opatrunki specjalistyczne na odleżyny,
Pakiet nr 18 – Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych, opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych,
Pakiet nr 19 – Opatrunek nosowy,
Pakiet nr 20 – Sterylny opatrunek do mocowania kaniul przeźroczysty,
Pakiet nr 21 – Pieluchomajtki dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego,
Pakiet nr 22 – Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ
2. oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ (oświadczenie, że oferowane produkty kwalifikowane jako do wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r., poz. 879 z późn. zm.), tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz/lub certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego).
3. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
4. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Dla Pakietu nr 1 – 1 100,00 zł
Dla Pakietu nr 4 – 1 600,00 zł
Dla Pakietu nr 21 – 1 200,00 zł
Dla Pakietu nr 22 – 2 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§2
WYNAGRODZENIE
3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
4. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie.
5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
6. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
§4
TERMINY I SPOSÓB REALIZACJI
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą:
a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu,
c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
d) zmiany sposobu konfekcjonowania,
e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej),
f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.10 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
11. Zmiany określone w ust. 10 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego.
12. Zmiany określone w ust. 10 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego.
13. Zmiany określone w ust. 10 pkt d) i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 10 pkt a), b), c), f) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|