DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534341-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych. Zamówienie składa się z 22 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Kompresy niejałowe,
Pakiet nr 2 – Kompresy z włókniny,
Pakiet nr 3 – Kompresy jałowe z nitką RTG,
Pakiet nr 4 – Kompresy jałowe i serwety operacyjne,
Pakiet nr 5 – Gaza jałowa, niejałowa,
Pakiet nr 6 – Plastry opatrunkowe,
Pakiet nr 7 – Opaski dziane i elastyczne,
Pakiet nr 8 – Opaski gipsowe i podgipsowe,
Pakiet nr 9 – Przylepiec z centralnym opatrunkiem,
Pakiet nr 10 – Materiały opatrunkowe: chusta trójkątna, rękawy siatkowe, rękawy podgipsowe,
Pakiet nr 11 – Setony i tupfery,
Pakiet nr 12 – Kompresy jałowe, opatrunki do mocowania centralnego wkłucia, jałowa opaska elastyczna,
Pakiet nr 13 – Gąbki żelatynowe,
Pakiet nr 14 – Lignina i wata,
Pakiet nr 15 – Opatrunek na wenflon,
Pakiet nr 16 – Opatrunki laryngologiczne,
Pakiet nr 17 – Opatrunki specjalistyczne na odleżyny,
Pakiet nr 18 – Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych, opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych,
Pakiet nr 19 – Opatrunek nosowy,
Pakiet nr 20 – Sterylny opatrunek do mocowania kaniul przeźroczysty,
Pakiet nr 21 – Pieluchomajtki dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego,
Pakiet nr 22 – Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1993af0b-7c0b-4282-9cde-5410c28f65ac
Biuletyn 534341-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Regon 24083705400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 41 30 111
Zamawiajacy fax 32 41 30 112
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Adres strony url www.szpital.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-219 Sosnowiec, ul. Szpialna 1
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH
Numer referencyjny ZP-2200-13/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych. Zamówienie składa się z 22 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – Kompresy niejałowe, Pakiet nr 2 – Kompresy z włókniny, Pakiet nr 3 – Kompresy jałowe z nitką RTG, Pakiet nr 4 – Kompresy jałowe i serwety operacyjne, Pakiet nr 5 – Gaza jałowa, niejałowa, Pakiet nr 6 – Plastry opatrunkowe, Pakiet nr 7 – Opaski dziane i elastyczne, Pakiet nr 8 – Opaski gipsowe i podgipsowe, Pakiet nr 9 – Przylepiec z centralnym opatrunkiem, Pakiet nr 10 – Materiały opatrunkowe: chusta trójkątna, rękawy siatkowe, rękawy podgipsowe, Pakiet nr 11 – Setony i tupfery, Pakiet nr 12 – Kompresy jałowe, opatrunki do mocowania centralnego wkłucia, jałowa opaska elastyczna, Pakiet nr 13 – Gąbki żelatynowe, Pakiet nr 14 – Lignina i wata, Pakiet nr 15 – Opatrunek na wenflon, Pakiet nr 16 – Opatrunki laryngologiczne, Pakiet nr 17 – Opatrunki specjalistyczne na odleżyny, Pakiet nr 18 – Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych, opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych, Pakiet nr 19 – Opatrunek nosowy, Pakiet nr 20 – Sterylny opatrunek do mocowania kaniul przeźroczysty, Pakiet nr 21 – Pieluchomajtki dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Pakiet nr 22 – Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ 2. oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ (oświadczenie, że oferowane produkty kwalifikowane jako do wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r., poz. 879 z późn. zm.), tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz/lub certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego). 3. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla Pakietu nr 1 – 1 100,00 zł Dla Pakietu nr 4 – 1 600,00 zł Dla Pakietu nr 21 – 1 200,00 zł Dla Pakietu nr 22 – 2 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §2 WYNAGRODZENIE 3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 4. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 6. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. §4 TERMINY I SPOSÓB REALIZACJI 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu, c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. d) zmiany sposobu konfekcjonowania, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.10 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 11. Zmiany określone w ust. 10 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. 12. Zmiany określone w ust. 10 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego. 13. Zmiany określone w ust. 10 pkt d) i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 10 pkt a), b), c), f) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Opatrunki do terapii podciśnieniowej wraz z dzierżawą urządzeń do wytwarzania podciśnienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)