Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534261-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.40.00-2 – Beton, 14.21.11.00-4 – Piasek naturalny, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki, 35.11.00.00-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaż i dostawę piasku podsypkowego; zakup betonu towarowego oraz zakup cementu; zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego); zakup sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Ilości materiału zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa piasku podsypkowego w ilości do 200 ton Zadanie nr 1 obejmuje zakup piasku podsypkowego bez zanieczyszczeń organicznych i gliniastych, dobrze zagęszczalnego, wykorzystywanego do obsypki rur kanalizacji deszczowych oraz jako podbudowa pod wykonywane i remontowane chodniki z transportem we wskazane miejsce na plac budowy na terenie gminy Oleśnica. Piasek musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004. Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Plac budowy – teren gminy Oleśnica. ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonym – w ilości do ok. 50 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 10 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 40 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt. ZADANIE NR 5: Zakup sorbentu: Zakup sorbentu mineralnego granulowanego do usuwania z nawierzchni utwardzonych (dróg) wycieków produktów ropopochodnych i innych związków chemicznych wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica. Materiał musi posiadać następujące parametry: wielkość ziarna od 0,3 mm do 1 mm, ciężar nasypowy 450-550 g/l, chłonność – min. 100%, pakowany w workach lub wiadrach o masie maksymalnej 20 kg w ilości do ok. 1000 kg (50 worków / wiader). Materiał musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny. 6. Cena musi obejmować całość dostaw wynikających z zakresu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 7. Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji kalkulacji Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. 8. Cena ofertowa (jednostkowa) zaproponowana przez Wykonawcę jest ceną niezmienną oraz nie podlega waloryzacji do końca realizacji zadania. 9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na jego zlecenie, od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu ilościowego lub sumy należności Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, jednakże maksymalnie do dnia 31.12.2018 r. 10. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 11. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 12. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 16. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 19. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 20. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 21. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 22. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 23. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 27. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc0b8c75-aa05-4596-912b-beeec76d954d
Biuletyn 534261-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Regon 93196321000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3981667, 3993244
Zamawiajacy email zdp@zdp-olesnica.pl
Adres strony url zdp-olesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zdp-olesnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zdp-olesnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania
Numer referencyjny ZDP-DT.272.45.2018.IG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.40.00-2 – Beton, 14.21.11.00-4 – Piasek naturalny, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki, 35.11.00.00-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaż i dostawę piasku podsypkowego; zakup betonu towarowego oraz zakup cementu; zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego); zakup sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Ilości materiału zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa piasku podsypkowego w ilości do 200 ton Zadanie nr 1 obejmuje zakup piasku podsypkowego bez zanieczyszczeń organicznych i gliniastych, dobrze zagęszczalnego, wykorzystywanego do obsypki rur kanalizacji deszczowych oraz jako podbudowa pod wykonywane i remontowane chodniki z transportem we wskazane miejsce na plac budowy na terenie gminy Oleśnica. Piasek musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004. Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Plac budowy – teren gminy Oleśnica. ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonym – w ilości do ok. 50 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 10 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 40 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt. ZADANIE NR 5: Zakup sorbentu: Zakup sorbentu mineralnego granulowanego do usuwania z nawierzchni utwardzonych (dróg) wycieków produktów ropopochodnych i innych związków chemicznych wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica. Materiał musi posiadać następujące parametry: wielkość ziarna od 0,3 mm do 1 mm, ciężar nasypowy 450-550 g/l, chłonność – min. 100%, pakowany w workach lub wiadrach o masie maksymalnej 20 kg w ilości do ok. 1000 kg (50 worków / wiader). Materiał musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny. 6. Cena musi obejmować całość dostaw wynikających z zakresu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 7. Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji kalkulacji Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. 8. Cena ofertowa (jednostkowa) zaproponowana przez Wykonawcę jest ceną niezmienną oraz nie podlega waloryzacji do końca realizacji zadania. 9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na jego zlecenie, od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu ilościowego lub sumy należności Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, jednakże maksymalnie do dnia 31.12.2018 r. 10. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 11. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 12. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 16. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 19. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 20. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 21. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 22. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 23. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 27. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiadają aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę: dla zadania nr 1-5 – minimum 10.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe informacje zawiera pkt 5.2. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą się osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kontrolę jakości – ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz kontakt z Zamawiającym niezbędnym dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe informacje zawiera pkt 5.2. SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. f) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz. h) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: dla zadania nr 1-5 – minimum 10.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1.1. SIWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy PZP. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty przygotowany dla zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 PZP – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (obowiązkowy dokument, który musi zostać wypełniony i załączony do oferty znajduje się na stronach 1-4); c) zestawienie cenowe – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby / osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 14.21.11.00-4 – Piasek naturalny. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaż i dostawę piasku podsypkowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa piasku podsypkowego w ilości do 200 ton Zadanie nr 1 obejmuje zakup piasku podsypkowego bez zanieczyszczeń organicznych i gliniastych, dobrze zagęszczalnego, wykorzystywanego do obsypki rur kanalizacji deszczowych oraz jako podbudowa pod wykonywane i remontowane chodniki z transportem we wskazane miejsce na plac budowy na terenie gminy Oleśnica. Piasek musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004. Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Plac budowy – teren gminy Oleśnica.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.40.00-2 – Beton. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: zakup betonu towarowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.12.00-3 – Cement. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: zakup cementu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonym – w ilości do ok. 50 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 10 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 40 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 35.11.00.00-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: zakup sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 5: Zakup sorbentu: Zakup sorbentu mineralnego granulowanego do usuwania z nawierzchni utwardzonych (dróg) wycieków produktów ropopochodnych i innych związków chemicznych wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica. Materiał musi posiadać następujące parametry: wielkość ziarna od 0,3 mm do 1 mm, ciężar nasypowy 450-550 g/l, chłonność – min. 100%, pakowany w workach lub wiadrach o masie maksymalnej 20 kg w ilości do ok. 1000 kg (50 worków / wiader). Materiał musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)