Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
Miejscowość Rymanów-Zdrój
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble różne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535308-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331921003, 397132005, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
Zawartość poszczególnych części:
CZĘŚĆ NR 1 – Łóżka do pokojów pacjentów, łóżka rehabilitacyjne regulowane mechanicznie, łóżka rehabilitacyjne regulowane elektrycznie, materace do łóżek.
CZĘŚĆ NR 2 – Pralki automatyczne, suszarki pralnicze, chłodziarki do zabudowy, chłodziarko – zamrażarki wolnostojące.
CZĘŚĆ NR 3 – Sprzęt medyczny – wyposażenie gabinetu lekarskiego, pielęgniarskiego, zabiegowego, itp.
CZEŚĆ NR 4 – Meble i krzesła do pokoi pacjentów, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, pokoju socjalnego, itp.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e3383b3-e86a-42c4-a419-ed6fcfd55c0f
Biuletyn 535308-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
Regon 87205900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zdrojowa
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Rymanów-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 38481
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 4357401, 4357765
Zamawiajacy fax 134 357 475
Zamawiajacy email biuro@uzdrowisko-rymanow.com.pl
Adres strony url http://uzdrowisko-rymanow.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa VI. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.1, Rozwój potencjału endogenicznego regionu, RPO WP na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Rymanów S.A., ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów Zdrój, Sekretariat Zarządu Spółki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju
Numer referencyjny EEZ - 01/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Zawartość poszczególnych części: CZĘŚĆ NR 1 – Łóżka do pokojów pacjentów, łóżka rehabilitacyjne regulowane mechanicznie, łóżka rehabilitacyjne regulowane elektrycznie, materace do łóżek. CZĘŚĆ NR 2 – Pralki automatyczne, suszarki pralnicze, chłodziarki do zabudowy, chłodziarko – zamrażarki wolnostojące. CZĘŚĆ NR 3 – Sprzęt medyczny – wyposażenie gabinetu lekarskiego, pielęgniarskiego, zabiegowego, itp. CZEŚĆ NR 4 – Meble i krzesła do pokoi pacjentów, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, pokoju socjalnego, itp. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-04T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w § VII ust. 1 SIWZ - dotyczące podwykonawców. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w § VII ust. 4 pkt 1 SIWZ, a dotyczących podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, np.: katalogi/foldery/prospekty/informacje, potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań określonych w tabeli parametrów technicznych, zawartej w Załączniku Nr 6 o SIWZ (Część Nr 1 i 2), oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (Część Nr 3 i 4) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. 2) Oświadczenie dotyczące wyrobów medycznych (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ) - dla Części Nr 1i 3)
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). 2. Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał - podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał). 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ (oryginał) - podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością - w przypadku składania oferty do Części nr 1 i 2. Wykonawca wypełnia tabelę wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty łub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) - podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarto w §9 Wzoru umowy dostawy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa następującego sprzętu: łóżka do pokojów pacjentów, łóżka rehabilitacyjne regulowane mechanicznie, łóżka rehabilitacyjne regulowane elektrycznie, materace do łóżek.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa następującego sprzętu: pralki automatyczne, suszarki pralnicze, chłodziarki do zabudowy, chłodziarko – zamrażarki wolnostojące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa następującego sprzętu: sprzęt medyczny – wyposażenie gabinetu lekarskiego, pielęgniarskiego, zabiegowego, itp.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa następującego sprzętu: meble i krzesła do pokoi pacjentów, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, pokoju socjalnego, itp.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)