Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534062-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Cewniki do odsysania dróg oddechowych, katetery, zgłębniki, kanki doodbytnicze
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Rury karbowane z filtrem wydechowym, układ oddechowy antybakteryjny, Wapno typu Dragersorb 800 PLUS
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Filtry antybakteryjne
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Maski twarzowe
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Rurki intubacyjne, rurki ustno - gardłowe, rurki nosowo - gardłowe, łopatki
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Worki oddechowe
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Łączniki, dreny chirurgiczne, łączniki anestezjologiczne
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.7 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 7).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Przylepiec stabilizujący do drenów, staza
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.8 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 8).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cewniki do pęcherza moczowego, zestawy do szynowania moczowodów
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.9 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 9).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Filtry i wkłady do ssaków
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.10 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 10).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Końcówki do Shavera
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.11 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 11).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, Zestaw do leczenia zatok nosa
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.12 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 12).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Ostrza chirurgiczne
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.13 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 13).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Akcesoria na Blok Operacyjny
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.14 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 14).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Folia na mankiety do turniqeutu
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.15 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 15).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Mata dekontaminacyjna
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.16 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 16).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kieliszki, szpatułki, wzierniki, prześcieradła jednorazowe, maski tlenowe, nebulizator lekowy, lancety jałowe
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.17 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 17).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Szyny na palec Zimmera, szyny Kramera, kołnierze
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.18 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 18).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Papier do EKG, papier termoczuły, papier do drukarki, papier do monitorów, wag, defibrylatorów, autorefraktometrów, spirometrów
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.19 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 19).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pokrowiec na materac z taśmą suwakową
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.20 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 20).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Trenażer oddechowy
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.21 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 21).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Łączniki sterylne
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.22 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 22).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pojemniki na odpady ostro-krawędziowe, wanna do dezynfekcji narzędzi
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.23 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 23).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Baseny i kaczki, miski i nerki medyczne jednorazowe
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.24 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 24).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okłady/kompresy żelowe
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.25 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 25).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Torba foliowa, jednorazowa na wydaliny, myjka jednorazowa
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.26 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 26).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zestawy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.27 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 27).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c846bb3f-d6ba-45b1-ba4e-e371e4e18f2c
Biuletyn 534062-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Cewniki do odsysania dróg oddechowych, katetery, zgłębniki, kanki doodbytnicze Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Rury karbowane z filtrem wydechowym, układ oddechowy antybakteryjny, Wapno typu Dragersorb 800 PLUS Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Filtry antybakteryjne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Maski twarzowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Rurki intubacyjne, rurki ustno - gardłowe, rurki nosowo - gardłowe, łopatki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Worki oddechowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Łączniki, dreny chirurgiczne, łączniki anestezjologiczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.7 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 7). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przylepiec stabilizujący do drenów, staza Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.8 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 8). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Cewniki do pęcherza moczowego, zestawy do szynowania moczowodów Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.9 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 9). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Filtry i wkłady do ssaków Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.10 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 10). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Końcówki do Shavera Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.11 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 11). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, Zestaw do leczenia zatok nosa Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.12 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 12). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ostrza chirurgiczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.13 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 13). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Akcesoria na Blok Operacyjny Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.14 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 14). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Folia na mankiety do turniqeutu Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.15 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 15). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Mata dekontaminacyjna Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.16 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 16). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Kieliszki, szpatułki, wzierniki, prześcieradła jednorazowe, maski tlenowe, nebulizator lekowy, lancety jałowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.17 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 17). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szyny na palec Zimmera, szyny Kramera, kołnierze Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.18 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 18). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Papier do EKG, papier termoczuły, papier do drukarki, papier do monitorów, wag, defibrylatorów, autorefraktometrów, spirometrów Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.19 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 19). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Pokrowiec na materac z taśmą suwakową Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.20 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 20). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Trenażer oddechowy Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.21 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 21). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Łączniki sterylne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.22 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 22). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Pojemniki na odpady ostro-krawędziowe, wanna do dezynfekcji narzędzi Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.23 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 23). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Baseny i kaczki, miski i nerki medyczne jednorazowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.24 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 24). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Okłady/kompresy żelowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.25 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 25). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Torba foliowa, jednorazowa na wydaliny, myjka jednorazowa Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.26 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 26). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zestawy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.27 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 27). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 22
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Materiały informacyjne takie jak miedzy innymi (opisy, katalogi, prospekty, rysunki fotografie, itp.) – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowo-cenowego, Opisu przedmiotu zamówienia”. 2) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) - dokumenty te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; (odpowiednio do zadania, w którym wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy odnośnie zmian, które zostały przez Zamawiającego przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu/specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. odnośnie: a) z uwzględnieniem § 2 ust. 3 Umowy, wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, w przypadku: ograniczenia zakresu dostaw objętych niniejszą umową w przypadku: - stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; - zmiany stawki VAT; - zmiany opłat celnych; - zmiany cen urzędowych. b) z uwzględnieniem § 4 ust. 2 Umowy, zmiany jakości lub innych parametrów Wyrobów zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, przy czym zmiana taka może być w szczególności spowodowana: - zmianą sposobu konfekcjonowania Wyrobów przez producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć – z odpowiednim przeliczeniem ilości. - niedostępnością na rynku Wyrobów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych Wyrobów. - pojawieniem się na rynku Wyrobów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku Wyrobów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w § 10 ust. 1 Umowy jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 10 ust. 5 pkt (a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 8. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 10 ust. 5 pkt (b) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 9. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 10 ust. 5 pkt (c) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego, a wpływem zmiany zasad, o których mowa w § 10 ust. 4 pkt (c), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. § 10 ust. 5 pkt (c). 10. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w § 10 ust. 6, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 11. Zamiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 10. 12. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w § 10 ust. 6, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewniki do odsysania dróg oddechowych, katetery, zgłębniki, kanki doodbytnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rury karbowane z filtrem wydechowym, układ oddechowy antybakteryjny, Wapno typu Dragersorb 800 PLUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Filtry antybakteryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Maski twarzowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne, rurki ustno - gardłowe, rurki nosowo - gardłowe, łopatki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Worki oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Łączniki, dreny chirurgiczne, łączniki anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.7 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 7).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przylepiec stabilizujący do drenów, staza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.8 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 8).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Cewniki do pęcherza moczowego, zestawy do szynowania moczowodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.9 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 9).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Filtry i wkłady do ssaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.10 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 10).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Końcówki do Shavera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.11 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 11).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, Zestaw do leczenia zatok nosa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.12 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 12).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Ostrza chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.13 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 13).
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akcesoria na Blok Operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.14 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 14).
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Folia na mankiety do turniqeutu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.15 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 15).
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Mata dekontaminacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.16 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 16).
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Kieliszki, szpatułki, wzierniki, prześcieradła jednorazowe, maski tlenowe, nebulizator lekowy, lancety jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.17 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 17).
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Szyny na palec Zimmera, szyny Kramera, kołnierze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.18 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 18).
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Papier do EKG, papier termoczuły, papier do drukarki, papier do monitorów, wag, defibrylatorów, autorefraktometrów, spirometrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.19 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 19).
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pokrowiec na materac z taśmą suwakową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.20 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 20).
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Trenażer oddechowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.21 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 21).
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Łączniki sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.22 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 22).
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady ostro-krawędziowe, wanna do dezynfekcji narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.23 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 23).
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Baseny i kaczki, miski i nerki medyczne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.24 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 24).
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Okłady/kompresy żelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.25 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 25).
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Torba foliowa, jednorazowa na wydaliny, myjka jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.26 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 26).
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zestawy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.27 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 27).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)