Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dodatkowych zajęć specjalistycznych oraz dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespołu Szkół w Wólce Gościeradowskiej realizowana w ramach projektu „Nowe umiejętności szansą na sukces”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifkacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfnansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.”

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Powiat Kraśnicki
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535013-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dodatkowych zajęć specjalistycznych oraz
dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 3
w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespołu Szkół w Wólce Gościeradowskiej realizowana w ramach projektu „Nowe
umiejętności szansą na sukces”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-
2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifkacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfnansowanego ze
środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie obejmuje pomoce, materiały dydaktyczne oraz wyposażenie przeznaczone do zajęć dydaktycznych z uczniami
w Zespole Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespole Szkół Nr 3 w Kraśniku, Zespole Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespole Szkół w Wólce
Gościeradowskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9979aab9-2fe0-4a0e-8ca8-0f1c9e908b79
Biuletyn 535013-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kraśnicki
Regon 43102940600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraśnik
Zamawiajacy kod pocztowy 23210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 255 889
Zamawiajacy fax 818 255 052
Zamawiajacy email przetargi@powiatkrasnicki.pl
Adres strony url www.powiatkrasnicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowe umiejętności szansą na sukces”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifkacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfnansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatkrasnicki.pl; www.powiatkrasnik.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatkrasnicki.pl; www.powiatkrasnik.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Kraśnicki, Al. Niepodległości 20, 23-204 Kraśnik, I piętro, Sekretariat - pokój 101
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dodatkowych zajęć specjalistycznych oraz dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespołu Szkół w Wólce Gościeradowskiej realizowana w ramach projektu „Nowe umiejętności szansą na sukces”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifkacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfnansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.”
Numer referencyjny Zp 272.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dodatkowych zajęć specjalistycznych oraz dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku, Zespołu Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespołu Szkół w Wólce Gościeradowskiej realizowana w ramach projektu „Nowe umiejętności szansą na sukces”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifkacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfnansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje pomoce, materiały dydaktyczne oraz wyposażenie przeznaczone do zajęć dydaktycznych z uczniami w Zespole Szkół Nr 1 w Kraśniku, Zespole Szkół Nr 3 w Kraśniku, Zespole Szkół Nr 1 w Annopolu, Zespole Szkół w Wólce Gościeradowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Uwaga: Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy lub wprowadzenie do niej dodatkowych postanowień może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania zamówienia: a) Zaistnienie w trakcie realizacji umowy przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. 2) Sposób i warunki płatności: a) w związku z powstałą po zawarciu Umowy sytuacją braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami; b) w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego; c) w sytuacji zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 3) Wysokości wynagrodzenia: a) w sytuacji zmniejszenia zakresu zamówienia (obniżenie wynagrodzenia); b) zmiana obowiązujących stawek podatku VAT; c) zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązujących, mające wpływ na wysokość wynagrodzenia. 4) Rezygnacji z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa – w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Wykonawcy lub zaistnienia w toku umowy trudnych do przewidzenia okoliczności. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób niebudzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT – do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)