Dostawa wyposażenia hotelowego i konferencyjnego do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad- Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji w Józefowie k/Otwocka

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530879-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wnętrz Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji przy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zlokalizowanego w Józefowie (05-420) przy al. Drogowców 1. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawarty jest w Tomie III (OPZ) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III (OPZ) SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abcd106a-9487-44e6-a59d-141b66eec83e
Biuletyn 530879-N-2018
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Regon 1751157500000
Zamawiajacy adres ulica Wronia
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 375 86 67,
Zamawiajacy fax 22 375 87 88
Zamawiajacy email przetargidpr2@gddkia.gov.pl,
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej www.gddkia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gddkia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gddkia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, Kancelaria, parter pokój nr 004
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia hotelowego i konferencyjnego do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad- Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji w Józefowie k/Otwocka
Numer referencyjny DPR.DPR-2.2414.5.2018.BDG.11
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wnętrz Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji przy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zlokalizowanego w Józefowie (05-420) przy al. Drogowców 1. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawarty jest w Tomie III (OPZ) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III (OPZ) SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Adnotacja do pkt II.8) - Wykonanie zamówienia w terminie maksymalnie 70 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Ofercie. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawarte są w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie i montażu wyposażenia hoteli i/lub pensjonatów i/lub domów wczasowych (w szczególności w zakresie: dostawy mebli hotelowych,, pościeli, firan i zasłon oraz montaż tego wyposażenia a także dekoracja okien polegająca na upinaniu i ułożeniu zasłon i firan) na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto każde. Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do formularza „Oferta”). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) Ogłoszenia (również pkt 9.1. Tomu I (IDW) SIWZ), 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. Tomu I (IDW) SIWZ, 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej oraz pkt 10.2. Tomu I (IDW) SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien byc czytelny.
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV 6 6 1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15. 2. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Zenon Grabarczyk tel. 0-694-484-447, e mail: zgrabarczyk@gddkia.gov.pl, 2) w sprawach procedury: Bartłomiej Siudak, tel.: (022) 375 86 21, e-mail: przetargidpr2@gddkia.gov.pl 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.10. Tomu I (IDW) SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1.3) Ogłoszenia (jak również pkt 7.2. Tomu I (IDW) SIWZ) Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) Ogłoszenia (jak również w pkt 9.1. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt III.7) Ogłoszenia (jak również w pkt 9.3. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców; 4) zobowiązani są oni, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) oraz III.5.1) Ogłoszenia (jak również w pkt 9.6. Tomu I (IDW) SIWZ), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.5.1) Ogłoszenia (oraz pkt 9.6. ppkt 1 lit a Tomu I (IDW) SIWZ) składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku, w zakresie opisanym w pkt III.1.3) Ogłoszenia (oraz pkt 7.2 Tomu I (IDW) SIWZ), natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) Ogłoszenia (oraz pkt pkt 9.6. ppkt 2. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wartość zabezpieczenia wynosi 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia- dostawy wraz z montażem
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)