Sukcesywna dostawa materiałów medycznych

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531630-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matka i Dzieckiem w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zamówień częściowych: zamówienie częściowe nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 2- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli i koreczków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek tlenowych, drenów do masek tlenowych, masek aerozolowych, zestawów do aerozoloterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 4 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekstra spike. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 5- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 6- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów laryngologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 7- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, zgłębników nosowo-jelitowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 8 -Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesorii do przeszczepu skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cfbf0c8-273a-43d7-9b35-cb3904d75f8c
Biuletyn 531630-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Regon 630863147
Zamawiajacy adres ulica ul. Krysiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 7/8
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618506200
Zamawiajacy fax +48618529806
Zamawiajacy email zampub@szoz.pl
Adres strony url www.szoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szoz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w kopercie opisanej zgodnie z zapisami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczny Zespół Opieki nad Matka i Dzieckiem ul. B.Krysiewicza 7/8, 61-825 Poznań, kancelaria(budynek D, pokój D-11)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów medycznych
Numer referencyjny ADZP-381-25/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matka i Dzieckiem w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zamówień częściowych: zamówienie częściowe nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 2- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli i koreczków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek tlenowych, drenów do masek tlenowych, masek aerozolowych, zestawów do aerozoloterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 4 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekstra spike. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 5- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 6- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów laryngologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 7- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, zgłębników nosowo-jelitowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; zamówienie częściowe nr 8 -Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesorii do przeszczepu skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Sekcja II 3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych - Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia ; Sekcja II.8) - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. ; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych - Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ; 2.- Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych; 3 - Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 4- Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.star.logintrade.net
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej (dla każdego zamówienia) ocena ofert dokonana zostanie w oparciu o kryterium: a) cena (brutto) (waga - 60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji, b) okres przydatności (brutto) (waga - 40%, maksymalna ilość punktów – 40) – nie podlega licytacji,
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Informaje przebiegu aukcji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Warunki do licytacji Minimalna wysokość postąpienia: dla zamówienia częściowego nr 1- 250,00 zł dla zamówienia częściowego nr 2- 500,00 zł dla zamówienia częściowego nr 3- 150,00 zł dla zamówienia częściowego nr 4- 250,00 zł dla zamówienia częściowego nr 5- 100,00 zł dla zamówienia częściowego nr 6- 100,00 zł dla zamówienia częściowego nr 7- 50,00 zł dla zamówienia częściowego nr 8- 100,00 zł
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne: a)Dopuszczalne przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 dla Windows 8: Internet Explorer 11 dla Windows 10: Internet Explorer 11 b)Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30 minut
Warunki zamkniecia aukcji Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje: a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej; b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia; c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu. Po zakończeniu aukcji elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest do przesłania pisemnej informacji z zaktualizowaną ceną (brutto) za realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne pozycje w zamówieniu częściowym/ zamówieniach częściowych. Zaktualizowana cena brutto nie może być wyższa od kwoty zaproponowanej w aukcji elektronicznej. Ceny poszczególnych pozycji w zamówieniach częściowych muszą zostać zmniejszone do zaktualizowanej ceny brutto. Nie dopuszcza się aktualizowania cen poszczególnych pozycji poprzez ich zwiększenie ponad ceny wskazane w ofercie. Wykonawca uprawniony jest wyłącznie do zaktualizowania ceny brutto poprzez zmniejszenie cen jednej, kilku lub wszystkich pozycji. Zamawiający powiadomi zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych o wyborze najkorzystniejszej oferty .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy i na określonych w niej warunkach.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa kaniuli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kaniuli i koreczków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniuli i koreczków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa masek tlenowych, drenów do masek tlenowych, masek aerozolowych, zestawów do aerozoloterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek tlenowych, drenów do masek tlenowych, masek aerozolowych, zestawów do aerozoloterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa ekstra spike
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekstra spike. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa szczotek chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów laryngologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów laryngologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, zgłębników nosowo-jelitowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, zgłębników nosowo-jelitowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa akcesorii do przeszczepu skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesorii do przeszczepu skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria okres przydatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)