Dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części – postępowanie nr 41/D

Data publikacji 2018-03-23
Data zakończenia 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535829-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351113008, 351100008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części:
Część I: Dostawa podręcznego sprzętu gaśniczego
• gaśnica proszkowa GP 2 x, w ilości 200 szt.;
• wieszak do gaśnicy proszkowej 2 x, w ilości 200 szt.;
• gaśnica proszkowa GP 6 x, w ilości 200 szt.;
• wieszak do gaśnicy proszkowej 6 x, w ilości 200 szt.;
• gaśnica proszkowa GP 4 x, w ilości 150 szt.;
• wieszak do gaśnicy proszkowej 4 x, w ilości 150 szt.;
• gaśnica przewoźna (agregat) proszkowa AP 25 x, w ilości 40 szt.;
• pokrowiec gaśnicy przewoźnej (agregatu) proszkowej AP-25 x, w ilości 40 szt.;
• gaśnica proszkowa GP 12 x, w ilości 10 szt.;

Część II: Dostawa pozostałego sprzętu (masek do aparatów powietrznych wraz
z pokrowcami) dla wojskowych straży pożarnych)
• maska typu ULTRA ELITE PS-MaXX, w ilości 50 szt.;
• pokrowiec na maskę, w ilości 50 szt.;

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
• magazyn RZI w Olsztynie - ul. Saperska 1
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
• Część I: minimum 12 – maksimum 24 miesiące,
• Część II: minimum 12 – maksimum 24 miesiące.
4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne sprzętu/ towaru z tytułu rękojmi;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81d83c9e-18ad-4e2d-a664-3b9625105f0c
Biuletyn 535829-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Regon 510698342
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48261321600
Zamawiajacy fax +48261321689
Zamawiajacy email rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rziolsztyn.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. nr 5, pok. 110 w siedzibie Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części – postępowanie nr 41/D
Numer referencyjny 41/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa podręcznego sprzętu gaśniczego • gaśnica proszkowa GP 2 x, w ilości 200 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 2 x, w ilości 200 szt.; • gaśnica proszkowa GP 6 x, w ilości 200 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 6 x, w ilości 200 szt.; • gaśnica proszkowa GP 4 x, w ilości 150 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 4 x, w ilości 150 szt.; • gaśnica przewoźna (agregat) proszkowa AP 25 x, w ilości 40 szt.; • pokrowiec gaśnicy przewoźnej (agregatu) proszkowej AP-25 x, w ilości 40 szt.; • gaśnica proszkowa GP 12 x, w ilości 10 szt.; Część II: Dostawa pozostałego sprzętu (masek do aparatów powietrznych wraz z pokrowcami) dla wojskowych straży pożarnych) • maska typu ULTRA ELITE PS-MaXX, w ilości 50 szt.; • pokrowiec na maskę, w ilości 50 szt.; Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: • magazyn RZI w Olsztynie - ul. Saperska 1 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: • Część I: minimum 12 – maksimum 24 miesiące, • Część II: minimum 12 – maksimum 24 miesiące. 4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne sprzętu/ towaru z tytułu rękojmi;
Cpv glowny przedmiot 35111300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 129829,27
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp Zamawiający, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, tj. w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczenia woli, wzywa Wykonawców do złożenia dokumentu wraz z ofertą; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141); 10) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 11) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5-10 należy złożyć wg wzoru w załączniku do SIWZ; 12) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1–9. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą dokumentu z pkt 4, dotyczącego innych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca składa: Do części I zamówienia: - ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP (dotyczy pozycji 1, 3, 5, 7, 9 opisu przedmiotu zamówienia) - karty katalogowe wyrobów, pozwalające na jednoznaczną identyfikację wyrobów (dotyczy wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia). Do części II zamówienia: - ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP (dotyczy pozycji 1 opisu przedmiotu zamówienia); - deklarację (certyfikat) zgodności CE (dotyczy pozycji 1 opisu przedmiotu zamówienia); - karty katalogowe wyrobów, pozwalające na jednoznaczną identyfikację wyrobów (dotyczy wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). Część II: 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części. Część I: Dostawa podręcznego sprzętu gaśniczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35111300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81886,18
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa podręcznego sprzętu gaśniczego • gaśnica proszkowa GP 2 x, w ilości 200 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 2 x, w ilości 200 szt.; • gaśnica proszkowa GP 6 x, w ilości 200 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 6 x, w ilości 200 szt.; • gaśnica proszkowa GP 4 x, w ilości 150 szt.; • wieszak do gaśnicy proszkowej 4 x, w ilości 150 szt.; • gaśnica przewoźna (agregat) proszkowa AP 25 x, w ilości 40 szt.; • pokrowiec gaśnicy przewoźnej (agregatu) proszkowej AP-25 x, w ilości 40 szt.; • gaśnica proszkowa GP 12 x, w ilości 10 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gaśniczego i pozostałego sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych z podziałem na 2 części. Część II: Dostawa pozostałego sprzętu (masek do aparatów powietrznych wraz z pokrowcami) dla wojskowych straży pożarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47943,09
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa pozostałego sprzętu (masek do aparatów powietrznych wraz z pokrowcami) dla wojskowych straży pożarnych: • maska typu ULTRA ELITE PS-MaXX, w ilości 50 szt.; • pokrowiec na maskę, w ilości 50 szt.;
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)