GuidZP400 |
536ffeb8-64b4-4116-aa97-a4c9fa82c76b
|
Biuletyn |
535471-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
|
Regon |
330920802
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Staromiejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6-7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 3488600
|
Zamawiajacy fax |
94 3488625
|
Zamawiajacy email |
regina.fibingier@um.koszalin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75 - 004 Koszalin, I piętro - pokój Nr 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), obejmującego sieciowy, wielodostępny system do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego
|
Numer referencyjny |
BZP-8.271.1.16.2018.EM
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), obejmującego sieciowy, wielodostępny system do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
165121,95
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał
lub wykonuje co najmniej dwie usługi, dotyczące serwisu sieciowego wielodostępnego systemu obejmującego realizację spraw z zakresu: obsługi i prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego, w tym między innymi ewidencji gruntów i budynków, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prowadzenia mapy zasadniczej i planowania i zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 100 000,00 zł każda usługa;
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą – specjalistą ds. bazy danych Oracle, posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe:
- kwalifikacje z zakresu bazy danych Oracle,
- doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum jednym zrealizowanym projekcie, związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o system zarządzania relacyjną bazą danych Oracle;
b) dwiema osobami – projektanta / programisty, posiadającymi doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania i programowania wielodostępnych systemów bazodanowych, przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum jednym zrealizowanym projekcie informatycznym dotyczącym serwisu sieciowego wielodostępnego systemu, obejmującego realizację spraw z zakresu obsługi i prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego, w tym między innymi ewidencji gruntów i budynków, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prowadzenia mapy zasadniczej.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt 2.
2) Dowody określające czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie
do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien być złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1) w pieniądzu;
2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3) gwarancjach bankowych;
2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2018 r., poz. 110).
3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:
Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem:
Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), obejmującego sieciowy, wielodostępny system do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego – WADIUM
Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego
IBAN : PL78114021180000244444001304
BIC/SWIFT: BREX PL PW
4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty.
6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą.
Uwaga!!!
Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy dokonane w zgodzie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany podwykonawców, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) sposobu zgłaszania błędów systemu, błędów krytycznych systemu, oraz poprawienia danych w bazie danych;
3) kontaktu i sposobu porozumiewania się z Zamawiającym;
4) zmiany osób realizujących umowę (w tym przypadku Wykonawca musi delegować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby o takim samym doświadczeniu jak opisane w SIWZ) – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
3. W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają ww. zmiany, wynagrodzenie netto/brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 i 3 umowy, ulegnie odpowiednim zmianom.
4. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia netto/brutto, o której mowa w ust. 3, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie wpływ zmiany stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzonych powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany. Zmiana wynagrodzenia netto/brutto, o których mowa w niniejszym paragrafie, następują po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|