Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 4/Sz/2018

Data publikacji 2018-03-23
Data zakończenia 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535864-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy z podziałem na dwadzieścia części:, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.
Podział na części:
1) Pakiet 1 – Grudziądz - ginekologiczno-położnicze
2) Pakiet 2 – probówki i igły
3) Pakiet 3 – inne artykuły
4) Pakiet 4 - elektrody
5) Pakiet 5 – zestawy i zgłębniki
6) Pakiet 6 - podkłady
7) Pakiet 7 - sondy
8) Pakiet 8 – worki stomijne
9) Pakiet 9 – zestawy
10) Pakiet 10 – pętle endoskopowe
11) Pakiet 11 – zestawy do zabiegów
12) Pakiet 12 – folie
13) Pakiet 13 – gumki
14) Pakiet 14 - dreny
15) Pakiet 15 – wiertła
16) Pakiet 16 – elektroda monopolarna
17) Pakiet 17 – Laboratoryjne artykuły jednorazowe
18) Pakiet 18 – Kuwety reakcyjne do BS-200
19) Pakiet 19 – Probówki pomiarowe do koagulometru
20) Pakiet 20 - Jednorazowe artykuły medyczne - dla pacjentów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny) odpowiednio dla poszczególnych części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz.

UWAGA!
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w urządzeń będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć:
- dla Pakiet nr 1 – Grudziądz – ginekologiczno-położnicze do Zakładu Karnego nr 1, ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz
- dla Pakietów nr 2-20 - do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy i zgodnie ze wskazaniem podanym w pkt. 1.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt.
4. Realizacja zamówienia w godzinach 8:00 do 12:00.
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faxowym lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę za dostawę. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.
8. Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do siwz, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru zamawiającemu.

II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c59bf6f-289d-4790-9cd2-e90f4c11fe29
Biuletyn 535864-N-2018
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 9139321800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały Jagiellońskie
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85128
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 5855252, 5855303
Zamawiajacy fax 525 855 300
Zamawiajacy email dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna więziennictwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4 85-128 Bydgoszcz, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 4/Sz/2018
Numer referencyjny Dkw.2232.4.2018.JM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy w zakresie każdej z 20 części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy z podziałem na dwadzieścia części:, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Podział na części: 1) Pakiet 1 – Grudziądz - ginekologiczno-położnicze 2) Pakiet 2 – probówki i igły 3) Pakiet 3 – inne artykuły 4) Pakiet 4 - elektrody 5) Pakiet 5 – zestawy i zgłębniki 6) Pakiet 6 - podkłady 7) Pakiet 7 - sondy 8) Pakiet 8 – worki stomijne 9) Pakiet 9 – zestawy 10) Pakiet 10 – pętle endoskopowe 11) Pakiet 11 – zestawy do zabiegów\ 12) Pakiet 12 – folie 13) Pakiet 13 – gumki 14) Pakiet 14 - dreny 15) Pakiet 15 – wiertła 16) Pakiet 16 – elektroda monopolarna 17) Pakiet 17 – Laboratoryjne artykuły jednorazowe 18) Pakiet 18 – Kuwety reakcyjne do BS-200 19) Pakiet 19 – Probówki pomiarowe do koagulometru 20) Pakiet 20 - Jednorazowe artykuły medyczne - dla pacjentów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny) odpowiednio dla poszczególnych części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz. UWAGA! Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w urządzeń będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć: - dla Pakiet nr 1 – Grudziądz – ginekologiczno-położnicze do Zakładu Karnego nr 1, ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz - dla Pakietów nr 2-20 - do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy i zgodnie ze wskazaniem podanym w pkt. 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt. 4. Realizacja zamówienia w godzinach 8:00 do 12:00. 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faxowym lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę za dostawę. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy. 8. Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do siwz, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru zamawiającemu. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy . 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: W terminie 3 dni licząc od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja zamieszczona niezwłocznie po otwarciu ofert dotycząca: kwoty, jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.) (Obowiązek złożenia powyższego dokumentu dotyczy każdego wykonawcy, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.). Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
Inne dokumenty niewymienione 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppk 1: - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (numeracja dotyczy zapisów zawartych w siwz) 3) wypełniona tabela opisu przedmiotu zamówienia – oferta zadeklarowanych cen dotycząca przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 1 ust. 5; 2) na wniosek Wykonawcy ceny jednostkowej artykułu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że cena powyższa może ulec zmianie po okresie wymienionym w ust. 2, o kwotę nie wyższą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP za ostatni kwartał. 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)