Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni – liczba części 2

Data publikacji 2018-03-23
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535592-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni – 2 części.

3.1. Opis pojęć zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
3.1.1. Materiał fabrycznie nowy – materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie pochodzące z recyklingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem
3.1.2. Oryginalne materiały eksploatacyjne – materiały eksploatacyjne, które są zalecane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: logo i nazwę producenta, opis zawartości – symbol (kod) produktu, numer katalogowy, listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony.
3.1.3. Materiał równoważny – materiał o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych lub lepszych (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy i nieregenerowany, a po jego zainstalowaniu w sprzęcie na panelu kontrolnym lub monitorze nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony (chip) monitorujący proces druku i zużycia tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element.

3.2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia.
3.3. Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do opisanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w załączniku nr 2 pod następującymi warunkami:
3.3.1. Materiały eksploatacyjne równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi.
3.3.2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie:
3.3.2.1. Aktualnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane tonery
norm ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych,
3.3.2.2. ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych,
3.3.2.3. ISO/IEC 24712 – dla wkładów atramentowych,
3.3.2.4. ISO/IEC 24711 – dla tonerów czarnych.
3.3.3. Wykonawca oferując przedmiot równoważny jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3.3.4. Za materiały równoważne, Zamawiający uzna materiały o pojemności lub wydajności nie mniejszej niż opisanej w SIWZ, zapewniając pełną kompatybilność oraz poprawną pracę z urządzeniami Zamawiającego, do których materiały są przeznaczone.
3.3.5. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, powodować utraty gwarancji oraz zastrzeżeń patentowych producentów urządzeń drukujących.
3.3.6. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu – jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
3.4. Wymagania dodatkowe:
3.4.1. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany.
3.4.2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na
opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych
3.4.3. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym.
3.4.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia realizacji zamówienia. Termin przydatności do użytku musi być wyraźnie oznaczony na opakowaniu zewnętrznym materiału eksploatacyjnego.
3.4.5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały eksploatacyjne równoważne i nastąpi uszkodzenie danego urządzenia, będące wynikiem zastosowania produktu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę, to wszelkie koszty naprawy poniesie w tym przypadku Wykonawca. Podstawa żądania przez Zamawiającego naprawy danego urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowic) będzie pisemna opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki. W przypadku, gdy z otrzymanej ekspertyzy będzie wynikało, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem produktu równoważnego koszty związane z jej wykonaniem ponosić będzie Wykonawca. Naprawa urządzenia winna być wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu max. 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Na czas naprawy sprzętu Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia.
3.4.6. Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt Wykonawcy. Odbiorcą tuszy i tonerów będą jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tuszy i tonerów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów. Szczegółowy opis dostawy uregulowany jest w § 7 projektu umowy.
3.4.7. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych:
Wykonawca co najmniej raz w miesiącu a w szczególnych przypadkach na wezwanie mailem lub faxem Zamawiającego częściej niż raz w miesiącu będzie odbierał zużyte materiały eksploatacyjne. Zużyte materiały eksploatacyjne będą składowane w kilku lokalizacjach Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić pojemniki na zużyte materiały eksploatacyjne i odpowiednio je opisać logo firmy i do czego służą.
Lokalizacje w których będą składowane materiały zużyte materiały eksploatacyjne:
1. Collegium Maximum – Poznań, ul. Wojska Polskiego 28,
2. Budynek Wydziału Technologii Drewna – Poznań, ul. Wojska Polskiego 38/42,
3. Budynek Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu – Poznań, ul. Wojska Polskiego 31/33,
4. Budynek Kolegium Cieszkowskich Stare – Poznań, ul. Wojska Polskiego 71C
5. Budynek Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu – Poznań, ul. Dąbrowskiego 159
6. Budynek Wydziału Inżynierii Środowiska i Gospodarki Przestrzennej – Poznań, ul Piątkowska 84E
7. Biocentrum – Poznań, ul Dojazd 11

3.5. Zamówienie będzie zawierać:
a. wykaz pozycji – przedmiotowo oraz ilościowo,
b. adres odbiorcy,
c. nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 3 do umowy).
3.6. Zamówienie zbiorcze kierowane będzie do Wykonawcy przez Dział Gospodarczy
i Zaopatrzenia UP w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy.
3.7. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych tuszy i tonerów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych tuszy i tonerów, nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego tuszy i tonerów może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionych tuszy i tonerów.
3.8. Termin dostawy może wynieść maksymalnie 24 godz. od chwili złożenia zamówienia mailem lub faksem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9db80f08-7e75-4151-91f1-32455d867157
Biuletyn 535592-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Regon 184400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8487043
Zamawiajacy fax 61 8955043
Zamawiajacy email zampub@au.poznan.pl
Adres strony url www.puls.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.puls.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.puls.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, pokój 407, IV piętro, budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni – liczba części 2
Numer referencyjny 6/DGZ/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni – 2 części. 3.1. Opis pojęć zawartych w opisie przedmiotu zamówienia 3.1.1. Materiał fabrycznie nowy – materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie pochodzące z recyklingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem 3.1.2. Oryginalne materiały eksploatacyjne – materiały eksploatacyjne, które są zalecane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: logo i nazwę producenta, opis zawartości – symbol (kod) produktu, numer katalogowy, listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony. 3.1.3. Materiał równoważny – materiał o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych lub lepszych (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy i nieregenerowany, a po jego zainstalowaniu w sprzęcie na panelu kontrolnym lub monitorze nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony (chip) monitorujący proces druku i zużycia tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. 3.2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do opisanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w załączniku nr 2 pod następującymi warunkami: 3.3.1. Materiały eksploatacyjne równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. 3.3.2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: 3.3.2.1. Aktualnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane tonery norm ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych, 3.3.2.2. ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych, 3.3.2.3. ISO/IEC 24712 – dla wkładów atramentowych, 3.3.2.4. ISO/IEC 24711 – dla tonerów czarnych. 3.3.3. Wykonawca oferując przedmiot równoważny jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 3.3.4. Za materiały równoważne, Zamawiający uzna materiały o pojemności lub wydajności nie mniejszej niż opisanej w SIWZ, zapewniając pełną kompatybilność oraz poprawną pracę z urządzeniami Zamawiającego, do których materiały są przeznaczone. 3.3.5. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, powodować utraty gwarancji oraz zastrzeżeń patentowych producentów urządzeń drukujących. 3.3.6. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu – jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 3.4. Wymagania dodatkowe: 3.4.1. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 3.4.2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych 3.4.3. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 3.4.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia realizacji zamówienia. Termin przydatności do użytku musi być wyraźnie oznaczony na opakowaniu zewnętrznym materiału eksploatacyjnego. 3.4.5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały eksploatacyjne równoważne i nastąpi uszkodzenie danego urządzenia, będące wynikiem zastosowania produktu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę, to wszelkie koszty naprawy poniesie w tym przypadku Wykonawca. Podstawa żądania przez Zamawiającego naprawy danego urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowic) będzie pisemna opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki. W przypadku, gdy z otrzymanej ekspertyzy będzie wynikało, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem produktu równoważnego koszty związane z jej wykonaniem ponosić będzie Wykonawca. Naprawa urządzenia winna być wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu max. 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Na czas naprawy sprzętu Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia. 3.4.6. Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt Wykonawcy. Odbiorcą tuszy i tonerów będą jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tuszy i tonerów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów. Szczegółowy opis dostawy uregulowany jest w § 7 projektu umowy. 3.4.7. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych: Wykonawca co najmniej raz w miesiącu a w szczególnych przypadkach na wezwanie mailem lub faxem Zamawiającego częściej niż raz w miesiącu będzie odbierał zużyte materiały eksploatacyjne. Zużyte materiały eksploatacyjne będą składowane w kilku lokalizacjach Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić pojemniki na zużyte materiały eksploatacyjne i odpowiednio je opisać logo firmy i do czego służą. Lokalizacje w których będą składowane materiały zużyte materiały eksploatacyjne: 1. Collegium Maximum – Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, 2. Budynek Wydziału Technologii Drewna – Poznań, ul. Wojska Polskiego 38/42, 3. Budynek Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu – Poznań, ul. Wojska Polskiego 31/33, 4. Budynek Kolegium Cieszkowskich Stare – Poznań, ul. Wojska Polskiego 71C 5. Budynek Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu – Poznań, ul. Dąbrowskiego 159 6. Budynek Wydziału Inżynierii Środowiska i Gospodarki Przestrzennej – Poznań, ul Piątkowska 84E 7. Biocentrum – Poznań, ul Dojazd 11 3.5. Zamówienie będzie zawierać: a. wykaz pozycji – przedmiotowo oraz ilościowo, b. adres odbiorcy, c. nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 3 do umowy). 3.6. Zamówienie zbiorcze kierowane będzie do Wykonawcy przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia UP w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy. 3.7. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych tuszy i tonerów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych tuszy i tonerów, nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego tuszy i tonerów może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionych tuszy i tonerów. 3.8. Termin dostawy może wynieść maksymalnie 24 godz. od chwili złożenia zamówienia mailem lub faksem.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow na podstawie oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następującego dokumentu: potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:  2 dostawy tuszy i tonerów (realizowane na podstawie odrębnych umów) o min. wartości 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda dla części 1.  2 dostawy tuszy i tonerów (realizowane na podstawie odrębnych umów) o min. wartości 100 000 zł. brutto (sto tysięcy złotych brutto) każda dla części 2. W przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia oraz polegania na zasobach podmiotów trzecich liczba dostaw przez różne podmioty nie podlega sumowaniu. Co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełnić warunek dotyczący zrealizowania dwóch dostaw. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu. Ocena dokonana będzie (metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są łącznie do spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 6 - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych).
Inne dokumenty niewymienione ) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do niniejszej SIWZ, b) wyceniony Formularz cenowy załącznik nr 2a i 2b do SIWZ + Wypełniony formularz cenowy na płycie CD w formacie EXCEL c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenia o których mowa w punkcie 10 SIWZ na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ ; f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). g) atesty, certyfikaty, wyniki badań, świadectwa itp. – zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 3 ppkt. 3.3.2 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium . Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w zakresie części 1 w wysokości: 9 000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych), wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04 kwietnia 2018 r. do godz. 09:00
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 W niniejszym postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)